golanjenni

Alla inlägg under mars 2012

G'

Av Golan & Jennifer - 18 mars 2012 12:44

 

Sitter  med diana och kollar på Familjen Kardashian's. ÅÅ ÄLSKAR DOM! Rob! 

Av Golan & Jennifer - 18 mars 2012 01:23

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men har varit med Frida hela kvällen, har saknat henne så mycket! När gästerna kom så åt vi middag, och sen blev det efterrätt. Sen gick vi ut med hunden och till centrum för att jag skulle köpa min älskling hihi  Sen när vi kom hem låg vi och asgarvade inne på mitt rum och så tog vi en massa kort på oss själva.. Haha inget liv. Nämen seriöst, har alltid kul med den bruden!  Dom åkte för ett tag sen, så tänkte gå upp och lägga mig och smsa om någon rolig är uppe. Annars somnar jag haha.. Aja men vi hörs imorgon, puss på er! /J 
   
Min älskling, jag och Fridooooow ♥        

Av Golan & Jennifer - 17 mars 2012 21:04

Hello!   

Kom hem för en stund sen , va ute med Diana, Bella, Pommac, Charbel och Henok och lirad fotboll hihi kul

Allafall har precis ätit med Diana och vi ska snart tjocka i oss med snacks och kolla film md min bror. Men spanar in kanske senare, om ni har tur. Puss! '

  

Inte världens finaste bild, men jag o Diana i somras. Älskar dig jätte mycke syster


Av Golan & Jennifer - 17 mars 2012 16:04

Hej finisar!! Gick och la mig igår efter att jag snackat skype, så det var därför jag inte bloggade mer. Idag har jag iallafall inte gjort så mycket, vaknade lite för sent men började då dammsuga övervåningen åt mamma eftersom att vi ska få gäster ikväll. Annars har jag bara ätit frukost och suttit vid datorn hähä. Men ikväll ska vi iallfall ha besök av min barndomsvän och hennes föräldrar eftersom att de är vänner till familjen, och så ska vi äta vildsvin till middag därav rubriken haha  Så gott! Så får umgås med Frida lite (bilden eranför) också, det var fett längesen. Kanske sover där också, men vi får se! Måste duscha nu, Puss / Jennifer
   

G'

Av Golan & Jennifer - 17 mars 2012 15:47

Hello va gör ni? Själv så pumar ja music.  Allafall så väntar jag på Diana hon ska komma hem till mig, hon ska sova här också. Yes!  Synd bara att inte mina päron är hemma eftersom hon vill träffa dom mer än mig.. haha. Allafall får se va vi hittar på, tror vi ska ut vid 6 och möta Bella Charbel Henok och Pommac. Vi får se vad som händer.. där efter tror jag att ja o Diana ska kolla på en film eller något. Skit mysigt att hon ställer upp för mig , så slipper ja vakna ensam också hihi. Men ska mötta upp henne nu så spanar in senare, PUSS

Av Golan & Jennifer - 17 mars 2012 15:27

Sommar!! Okej, det finns många anledningar men här kommer några.. För att det är varmt, man får bära fina outfits, man är ledig från skolan i 10 veckor, man får sova hur länge man vill varje dag, man blir brun och man får vara med sina kompisar hur mycket man vill och aa, mycket mer!! ALLT händer på sommarn, det bara är så! Man kan sitta ute och äta glass, eller åka iväg till stan och sätta sig ute på en uteservering och ta en kall kola, eller bara gå iväg och köpa slush med kompisarna. Samla ett gäng polare och spela fotboll i bruna ben! Eller åka iväg på festivaler, grönan eller åka iväg på semesteeeeeer!Assåååååå åh, give me noooooow! JAG KOMMER DÖÖÖÖ, fyfan va jag vill ha sommar! Dessutom fyller jag ju år i juni så det är också ett plus..  /J
   
En bild från Danmark i somras, kolla vad kort hår jag hade haha! 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

 

Av Golan & Jennifer - 17 mars 2012 11:54

Good Morning!   

Eller kan börja med och säga att jag vaknade vid halv 10, eftersom mina föräldrar väckte mig av allt gående i huset haha! Dom åkte också bort till Arlanda eftersom dom ska till Marocko i en vecka UTAN MIG! Kommer faktiskt sakna dom, men mest min goa lillesyster. Vem ska krama mig varje gång när jag ska sova? :( BBUU! Anyway jag har lite damp nu eftersom  brorshan spelar music i  hööögsta volymen medans jag lyssnar haha. Idag vet jag inte vad jag ska göra direkt ska kanske träffa Diana, hon skulle komma till mig igår för och säga hejdå till mina päron (dom är bästavänner -.- ) Aah men det blev inte så. Så får se va som händer idag. Tänkte spana in med några söta bilder som ja hittade på min kusin haha jaa döööör!

 


Min kusin och min moster, HAHAHHAHA såå söööta

  


Mina gulliga kusiner! SÅ SÖÖÖTA  

   



Min kusin och hennes kompis hahha

  


samma här

  


HAHAH HALLOWEN?

   

miitt hjääääärta <3

  

hahhaha ooo va söööta ja dööör haha

Av Golan & Jennifer - 17 mars 2012 00:06

Tjatja! Sitter just nu och snackar med David on tha skype.. Rolig kille detdäraaa! Han kan låta som en vattendroppe, hihi fett coolish.  Aja, ikväll har vi ju varit ute några stycken, bl a jag, Pau, Golan, David, Nathalie och Sebbe, men sen träffade vi några andra också. Vi va typ i skogsäng och kollade på match och sen på unkan och bara flummade. Så det var en skön kväll! Jag och Golan flummade också jävligt mycket på bussen hem hahahah. Satt och garvade så jävla mycket, och högt, tror fan de andra ville kasta ut oss haha..  Golan, estinkbomp deeeeen  
 
Coola grabbar!     

Ovido - Quiz & Flashcards