golanjenni

Alla inlägg under mars 2012

Av Golan & Jennifer - 27 mars 2012 18:10

  (bild från igår, skitsnygga  )

Vad händer bloggen?  Själv pumpar ja music, vart i skolan idag som vanligt och kom hem och somnade läänge!

Va fett trött! Annars är det som vanligt! Snart har vi påsklov, allt går så himla fort. Vecka efter vecka. Allafall kollar ut vill bara ut och lira fotboll! Funderar på och gå ut o kicka lite själv haha. Men spanar in senare, ska chilla lite hemma och så! Puss

Av Golan & Jennifer - 26 mars 2012 17:09

Uppdaterar snart, men slänger in en poplåt som jag BOKSTAVLIGT TALAT avgudade när jag var mindre, när jag fortfarande bodde kvar i förrförra huset! Det här var helt seriöst en av mina favoritlåtar, dansade runt med en kareokemikrofon till den här låten och låtsades att jag uppträdde! Kommer ihåg att jag ville vara tjejen längst fram på bilden också haha   Musikstilen har ändrats liiiiiite tror jag?..  Dock kommer jag alltid  älska den här låten! hehe.. /J 

Av Golan & Jennifer - 26 mars 2012 13:38

Hello Bloggen!    

Wazzaaap? Själv så pumpar jag music..drog aldrig till skolan idag. Jag skulle sova vid 12, men tror ni ja somnade eller? Jag va vaken istället och kollade på tv och somnade kl 5, sen orkade jag aldrig dra till skolan. Så nu har jag gjort lite instuderingsfrågor och bara tagit det lungt.  Senare eller vid fyra ska jag åka och träffa Bey tror det blir tumba, allafall vi ska äta oss feta. SAKNAR HENNE JÄTTEMYCKET. På tal om det kan ni läsa hennes blogg här http://beykidane.blogg.se/. CHECKA IN!  ¨


G'/

Av Golan & Jennifer - 25 mars 2012 17:56

 

Wazzuuuup Bloggen! Vad gör ni? Själv pumpar ja music! Borde egentligen plugga SO men orkar fan inte!

Juste mina föräldrar och min älskade lillasyster kom hem idag, ooomg va ja saaaaaknade henne! Kunde fan inte släppa henne. Min lilla diva    Anyway så håller pappa på grilla så ska äta sen ska jag kanske ut men tror inte det, stannar nog hemma med familjen. Ska också kolla BB sen, 3 nya deltagare kommer komma. Puss

G'/

Av Golan & Jennifer - 24 mars 2012 23:10

 

Kom hem för en stund sen, hade det skit nice idag. Vi badade som ni ser och så. Bloggar mer imorn, PUSS!   

Av Golan & Jennifer - 24 mars 2012 13:51

Hello bloggen    

Hur mår ni? Själv är det skitbra! Vaknade vid halv tolv gick upp åt och kollade på tv. Som vanlig skiner solen ------------------> vilket får mig på bra humör. Just nu gör jag inte så mycket, pumpar music och fuckar ur för mig själv haha. Senare ska jag dra hem till Pauline med Jennifer, Emelie, Jemie,  och Nikki om jag har rätt? Och bland annat kolla film o bada. Nice! Vad ska ni göra idag? Som sagt är det ändå ett fint väder   


G'/

Av Golan & Jennifer - 24 mars 2012 00:32

Hello!   

Kom hem vid halv tolv, och nu har ja käkat o känner mig galet trött. Försökte få hit Bella för ville inte äta Tacos själv.. men nejnej hon orkade inte komma fastän hon bor 1 min ifrån mig.  Va ute med Jennifer och Emelie och träffade på andra där.. lirade lite boll och tog det lungt. Ska sitta lite till vid datorn sen går ja och  lägger mig, Puss och godnatt bloggen!

   Jätte gammal bild, ÅÅÅ sommaren

Ovido - Quiz & Flashcards