golanjenni

Alla inlägg under mars 2012

Av Golan & Jennifer - 29 mars 2012 21:43

Asså jag har ju små önskingar och så där, typ att resa till många länder och utforska dom osv. Och att hitta den rätta och få barn och såntdär. Men en annan dröm är att jag inte vill tänka som gammal :''Jag hade velat göra det där eller sådär när jag var  i yngre ålder..'' Att inte ångra någonting som jag inte gjort helt enkelt. Jag vill testa allt! Men det absolut största målet jag har i livet är att bli polis. Har alltid velat bli det. Tror nog det beror på att jag har alltid beundrat deras arbete, att få hjälpa folk. Men även att sätta dit folk som har gjort fel. Dessutom kräver det yrket mycket av en själv, och man stöter på nya utmaningar varje dag som man kan hitta en ny sida av sig utav. Sånt älskar jag!! Men en sak är en väldig viktig sak för er att veta. Jag vill vara en polis som visar respekt, och som gör rättvisa, som är skön att vara med och trevlig att prata med. Vill hjälpa folk. Inte vara en sån polis som utnyttjar sin makt, och som tror att det är okej att vara för hårdhänt när det inte är nödvändigt. En som misshandlar rättare sagt. Usch, jag tycker det är oerhört fel verkligen. Så jag vill verkligen inte vara en hatad polis, att vara anledningen att folk säger typ sådär ''A.C.A.B'' eller ''Fuck aina'' osv. Jag vill inte bli straffad för någon annans maktslöseri, så att säga.Trots att det bara är folk som har gjort något brottsligt och som är rädda för polisen som säger så. Men ändå haha!

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Golan & Jennifer - 29 mars 2012 21:01

VARFÖR FOLK RÖKER!    

Av Golan & Jennifer - 29 mars 2012 18:12

Bloggar snabbt!

Har fett bloggtorka finns ingt och skriva om? Och i'm sorry för min dåliga uppdratering! Men va på en skit tråkig teater idag hållde på somna, efter det så åkte klassen buss och ja hoppade av eftersom ja inte hade någon lektion.. va hemma runt  1! Kom hem deckade fint. Anyway ska ut snart och träffa Emelie, Ivan o Tamara kommer även hit och jag vet inte om jag ska träffa Jennifer också? Men puss så länge!   

Av Golan & Jennifer - 29 mars 2012 15:52

Hejhej, måste blogga snabbt nu för ska snart iväg och klippa mig med mamma och sen åka och handla lite. Hon väntar på mig hehe.. Men iallafall, idag har det inte hänt så himla mycket, fick välja att få sovmorgon och ha en hemmauppgift eller vara på HK:n och hålla på med stationer. Valde att ta min sovmorgon nästa vecka istället, så jag började åtta men var klar redan vid tio i nio ändå. Då gick jag till centrum med några och väntade på att Pauline skulle bli klar med sin provmåltid så jag kunde få äta, haha tjockis! Nämen aa, sen åkte klassen på teater i Hallunda. Den var fett långtråkig, men innehållet var viktigt. Efter det så skulle vi bara ha en lektion till och det var idrott, men eftersom att vi inte fick någon lunch i skolan när vi kom hem så hade vi två håltimmar därimellan. Det var en rätt chill lektion faktiskt, behövde inte ombyte eftersom att vi bara skulle snacka så alla garvade rätt mycket haha. Och när jag kom hem åt jag och nu sitter jag här. Ska upp och fixa lite grejer först, sen sticker jag och mamma till maxi bla. Sen blir det hamburgare till middag!   Hihi feeeeeettgott. Får se om jag drar ut med Golan också? Hmm.. Aja men måste sticka nu. Puss!! / J

P.S BIIIIILDBRIST. Alla bilder är ju borta. 

Av Golan & Jennifer - 28 mars 2012 22:01

Hej. Vill bara börja med att be om förlåtelse för min absolut kassa uppdatering, men 1. Jag har varit hos pappa. 2. Det har inte hänt någonting i veckan förutom plugget och såntdär tråk. 3. Har haft bloggtorka. Men ska försöka komma igång igen, för Pauline tjatar på mig hehe!

Men iallafall, idag har jag varit i skolan som vanligt. Och efter skolan gick jag hem till bästis och skrattade och umgicks lite, fick även ett par fina jeans som hon inte kunde ha! Kan visa bild i helgen när dom åker på. Efter det så drog jag till sången och fick äntligen sjunga! Inte för att det gick så bra, men jag fick iallafall sjunga! Hihi. Och sen var jag en liten stund med Nikki och några innan jag drog till dansen. Lika roligt där som alla andra gånger hehe! Och efter det skulle jag egentligen iväg och sola med min kära syster eftersom att hon ville ha sällskap, men det blev för tight med tiden så vi ska ta det någon annan dag i veckan istället. Och sen har jag bara ätit, tagit en lång dusch och suttit  vid datorn. Nu blir det BB med madre!   Aja men här får ni en bild på mig som är tagen nyss sålänge. P & K 
 
Finaste tröjan!! Hammarby IF  Btw: Bild tagen med min nya data hihi. En laptop med blurayspelare och webcam! Dessutom är den nääääästan som min egen, så vad kan bli bättre?   Hehe fick den igår när den andra hade gått sönder, mamma åkte iväg och köpte en med min låtsaspappa.    Då blev jag snäppet gladare trots att alla mina bilder är borta..........   

Av Golan & Jennifer - 28 mars 2012 20:55

Hur mår ni?

Själv är det jättebra, förutom att jag har huvudvärk! Jätte jobbigt faktiskt. Har bara chillat idag, har inte mycke o säga faktiskt. Ska kolla på BB sen och så! Puss sålänge

   Je t'aime, tu me fais toujours sourire!    Min chickli! GLÄDJESPRIDARE!


Av Golan & Jennifer - 27 mars 2012 20:38

Har haft världens sämsta dag idag, ville fan klappa till folk idag. Var skitirriterad verkligen. Sen när jag kommer hem så går min jävla hordata sönder när jag skulle ha laddat över alla bilder till hårdisken idag eftersom att jag inte gjorde det igår. Och den var ju helt fuckt up så det var därför jag hade tänkt att göra det. 
Jag igår liksom: Äsch, orkar fan inte göra det idag, gör det imorgon istället. - SÅ GÅR HELVETTET SÖNDER IDAG?!?!! Asså nu vill jag bara dö. ALLA MINA BILDER JAG HAR TAGIT DOM SENASTE 3 ÅREN ÄR HELT FUCKING BORTA!?!!?!?!! alla minneeen ..   Orkar inte blogga idag, är på skitdåligt humör och det brukar jag inte vara så det får gå för den är gången. Hoppas ni har överseende ikväll. / J 

Ovido - Quiz & Flashcards