golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 4 november 2012 14:53

Ligger och kollar på Snow white and the huntsman tillsammans med gullis i soffan. Efter filmen är det dags att ta tag i pluggningen, pussi

Av Golan & Jennifer - 4 november 2012 11:52

En 16-årig pojke frågar sin far.
- Pappa, vad ska du ge mig på 18 års dag? 
- Son, det är fortfarande lång tid kvar, svarar han.

När pojken en dag svimmar vid sjutton års ålder, tar hans pappa honom till sjukhuset där han får reda på att pojken har ett väldigt dåligt hjärta. Pojken ligger i båren och de båda vet att han ska dö. Pappan börjar gråta. Pojken återhämtar sig på sin 18 års dag och när han kommer hem så hittar han ett brev som hans far har lämnat på hans säng. I brevet stod det "Son, om du läser detta så är det för att allting gick bra. Kommer du ihåg när du frågade mig vad jag skulle ge dig på din 18 års dag? jag visste inte vad jag skulle svara. Jag gav ditt mitt hjärta." Grattis på födelsedagen min son. ♥

Av Golan & Jennifer - 4 november 2012 04:52

Är helt klarvaken, men förstår inte varför. Ligger och tänker på en massa grejer, och gamla tider. Spanien, turkiet, säby, killar, skolan. FAN. Jag saknar allt. Vill bara kunna somna satt jag kan vakna upp imorgon, på en ny dag och med onödiga tankar bortrensade. Måste kunna plugga imorgon. Åh frustration. Hejdå/j

Av Golan & Jennifer - 3 november 2012 23:02

Åh! Kom hem för en halvtimma sen ungefär.  Berättar min dag riktigt kort..

Vid 3 drog jag ut och mötte Pauline i Skärholmen. Hon kom ju hem från Barcelona igår, allafall vi disskuterade och sånt.. det behövdes.

Vi åkte sen till Hallunda förbi Donken snabbis, haha bästa! Sen tog vi bussen till Unkan där vi chillade ett tag.

Haft en soft kväll, en bild från idag dåra!

 

Av Golan & Jennifer - 3 november 2012 00:24

Åh vart ska jag börja?!

Känns som jag har vart med om så jävla mycket idag, men ändå inte. Berättar lite vad jag har gjort.


Tog bussen vid 3 mot Skärholmen där jag mötte Louris, Alle och Frida. Vi åkte vidare till Heron city där vi skulle planera vilken film vi skulle på, haha vi liksom disskuterade med dom i kassan och det stod mellan Bitchkram och Skyfall.

Till slut tog vi James bond, ofcourse Skyfall dåra! Innan bion började så åt vi, var så jäääävla hungriga asså haha.


Sen kollade vi på bion, asså så jäävla grym! Faktiskt, värt och se! Sen vart det lite konflikter förlåt men med en JÄVLA FUCKING KÄRRING. ASSÅ KUNDE FAN ANMÄLA HENNE, VET NI VAD HON SA TILL OSS? HON BAH" JÄVLA IDIOTER, FISKMÅSAR HAR NI ENS IQ" VETAFAN. Asså man bara skrattar åt det. Vi sket faktiskt i det, sen va vi i spelhallen lite och sen skulle vi hem. När vi var på väg hem så var det en as sköön kille och massa brudar uppklädda inför Hallowen. HAHAHHAHA ASSÅ FYFAN VA GLAD JAG VART, så jävla fulla och roliga! Kände inte ens dom.


Anyway tog bussen vid halv elva ner till Salem, och så snackar jag med Jennifer så vi bestämmde för och ses snabbt för hon va med David och Wiktor. Haha btw så hände det en sak i bussen, as läskig snubbe. Och berättade det för Jennifer, MEN HON BARA SKRATTAR, ASSÅ DEN DÄR JÄVELN HAHAHAHAH! Allafall alla vart typ fett irriterande asså jag skojjar inte jag babblade sönder deras öon i en halvtimme hahahaha! SKön jag är!


Asså fyfan känner att jag är fööör hypad? Men ska nu sörja att alla små fjortisar har fått se 1D LIVE, PUSS!

Av Golan & Jennifer - 2 november 2012 17:46

Hejhej!
Gick upp lite tidigare idag för att åka iväg till skärholmen med min kusin, mormor och mamma. Fick bara med mig ett halsband, en foundation och en mascara, men skulle egentligen bara dit för att prova ett par tigerjeans. Ska dit på söndag igen med farmor, och då blir det ju lite mer shopping ;) hihi. Skulle egentligen ha gått på bio med några ifrån min klass idag. Äta lite först, sen se paranormal activity 4 och dö. Det hade varit jättetrevligt, men det blev tyvärr inte så.. Får vara hemma och äta oxfilé m pommes frites och träffa min storebror. Stackars mig ;) haha! Nej men vi ska på på fredag istället, med ännu fler sköna människor. TAGGA!!! nu ska jag kolla klart på ett program på disney med min kusin sen ska jag hjälpa mamma med det sista på maten. PUSS / Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards