golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 16 november 2012 13:27

Sitter pä svenskan och kollar film, matrix! Den är så jävla bra. Whopp! Det här är min sista lektion, slutar kvart över 4. Då är det freeedaaag!! Weeeei. Då möter jag upp min syster så käkar vi middag och går på bio. Sen ska jag träffa golan och pauline. Bästa! Vi hörs sen pussi

Av Golan & Jennifer - 15 november 2012 18:45

Ska snart till bussen och åka mot Unkan. Ska möta Nathalie också!   Vet inte om Jennifer/Emelie kommer? Vi får se!


Hoppas ni får en bra kväll!


G'

Av Golan & Jennifer - 15 november 2012 17:50



 Tror Stor har gjort mig lite galen! Han är sjjukt grym i den här!

Eyo jag såg dig på Supersundays häromdan
Shoo till Dj Taro Zoulias och Vietnam
Såg hur hundra grabbar döda dig med luft
Ja e ingen fakking tönt vandra sakta förbi
Rom o Kush Jag e äzad
En situation som jag kan läsa
Moden den e hypad, basen blastar
Sen du står där
Titta på dig oh vilka lår brä
Du får en svartskalle o bli
dum, hamna i pskykoser
Du hade det där extra jag har saknat
Tänkte på din bruna hud emot mina vita lakan
Du frågade mitt namn jag va den du tyckte om
Jag svara mami jag heter STOR som du inte visste om
Jag e den tyngsta shonon Med rymmes och nice flow
som notorious BIG skulle Trycka J.LO
Du Skratta och du log
Vi lämna våran boze upp i baren ropa taxin och ba drog!

 
Av Golan & Jennifer - 15 november 2012 12:47

Så nu är jag hemma igen!   

Vart på utvecklingsamtal en snabbis sen har jag och pappa åkte runt lite. Sen åkte vi till Centrum där vi beställde hem thai buffé. Så nu är jag mätt!


Så jävla skönt också att jag är ledig! Har skola liksom på Tisdag. hihi!


Av Golan & Jennifer - 14 november 2012 18:34

 

Av Golan & Jennifer - 14 november 2012 17:57

Tjenixen!   

Hoppas ni mår fint, jag mår faktiskt as bra. Vart i skolan idag dåra, slutade 3. As skönt! Påvägen hem så träffade jag även på Nathalie och Ida! Så fick sällskap hem, när jag o Ida gick av i bussen snackade vi ytterligare 45 min typ.. Vi snackade om allt möjligt, så jävla skööönt!

Och ännu bättre, imorn är jag ledig (förutom att jag har utvecklingsamtal) Sen på Fredag och på Måndag!

Så jävla grymt, speciellt o va ledig på en Fredag!


Allafall ska stoppa i mig något nu, sen ska jag nog till Unkan och träffa Nathalie igen och Emelie. Puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 14 november 2012 06:06

Hoppalop!
Va på gymmet igår med mamma efter skolan. Vi hade en ganska lugn och tog det lite lugnt. Vi var där i en timme se skjutsade hon mig till pappa där jag duschade, åt och sen pluggade. Jag brukar sova rätt dåligt, då jag inte går och lägger mig förnst framåt elva halv tolvtiden, vilket resluterar i att jag blir sjukt trött i skolan. Igår var jag helt utmattad och eftersom att jag skulle upp tidigt idag för att det är fys i skolan så gick jag i säng redan kl nio igår. Tror jag somnade runt halv tio, så trött var jag.
Efter skolan har jag dans, så det blir stressigt med maten och så. Tror jag får äta efter som vanligt. Sen ska jag duscha, plugga på debattartikeln och novellen sen ska jag nog hoppa tidigt i säng ikväll med. Visst har sovmorgon imorgon, men det var sjukt skönt. Aja nu har jag ätit upp min frukost så nu måste jag snart rulla till bussen. Hörs sen. Puss!
En bild från gymmet igår.

Av Golan & Jennifer - 13 november 2012 16:24

Slutade skolan nyss, ååååh alla var tvungna att köra 15 armhävningar för att vi skulle få gå hem -.- jävla jill!! Haha nä men nu har vi iallafall fått gå hem. Sitter i skolan med evelina och väntar på bussen som går 26, sen möter jag upp mamma för att dra lch gymma. Whoopwhopp, taggga!!!

Ovido - Quiz & Flashcards