golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 2 november 2012 12:26

What's up snyggingar?   


Hoppas allting är fint med er, hos mig är det bara bra!

Just nu så sitter jag och kollar med min lillasyster på tv, kollar på Kardashian's! Åh älskar!

Ska sitta och kolla lite och bara softa! Inge stress liksom.


Allafall sen ska jag klä på mig eftersom det blir bio ikväll!

Ska åka vid 3-4 och möta upp Louris, Alexandra och Frida eftersom vi ska  äta och kolla på Bitchkram i Heron City! Tror att den heter så? Haha.


Ville egentligen kolla på Magic mike och dem där filmerna, men nejnej dom e så uppdraterad så dem har kollat på de.

Ville också kolla på Paranomal active eller vafan den heter 4. Fast vet inte om jag skulle våga, plus har Allé sett den.


Men hoppas ni får en bra Fredagskväll!

Av Golan & Jennifer - 1 november 2012 22:56

Åh! Haft en bra kväll faktiskt.

Mötte upp Diana och drog till Stan och kollade i butiker samt åt vi i donken , haha! HÖJDPUNKTEN   

Sen kom  Ahin, Daniel, Mosé och Aron.

Allafall vi chillade i stan som sakt sen åkte jag hem.


Påvägen hem tog jag bussen från Hallunda, och det hade vart bilolycka.. fett hemskt.

Sen har det vart massa poliser och helikopter i Salem..

Hmh "Salem, Svergies tryggaste kommun" Tror nog att det är mycket polisen inte vet..

Av Golan & Jennifer - 1 november 2012 18:23

Woops!!
Menmen.. Förlåt för att jag inte uppdaterar. Men jag har varit upptagen, plus att jag har lovat Pauline att gästblogga på hennes blogg nu medans hon är i barcelona.. Så ni får hålla ut. Här kan ni läsa Paulines blogg sålänge.
KLICKA HÄÄÄÄÄR

Av Golan & Jennifer - 1 november 2012 15:53


Snabbis!

Hejsan mina fina söta underbara gullungar!


Har faktiskt ganska bråttom, pratade med Diana i telefon sen från ingenstans så sa jag kom vi åker till stan.

Så ska dit nu YOLO #!

Ska möta henne och Daniel NiLlSon! Jajamensan. Vi ska äta och chilla, PUUSIISS

Ovido - Quiz & Flashcards