golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 12 november 2012 22:02

 

Av Golan & Jennifer - 12 november 2012 17:58

Slutade egentligen kvart  i 1, eftersom att vi hade historiaprov och sen fick gå hem. Men stannade kvar i skolan med Linus och Evelina för att jobba med debattartikeln. Sen hade vi sällskap hem som vanligt och när jag kom hem stod maten på bordet, åååh bästa papi! Nu ska jag kolla min två avsnitt av vampire diaries som jag har missat på grund av allt plugg. Sen ska jag plugga lite! Hörs snaaart, weho. Puss /J

Av Golan & Jennifer - 11 november 2012 20:48

 

Känner mig fett mobbad nu, men åh vill ha en pojkvän!

Får såndär tankar! Åh! Jag är fan kär i kärleken!

Av Golan & Jennifer - 11 november 2012 02:26

Asså ååh har suttit sedan kl elva med min novell som jag ska lämna in på svenskan. Asså kolla vad jag gör en lördag? Vad har hänt med mig? Men har så himla mycket plugg nuförtiden, får en ny läxa varje lektion såatteh. Har en skrivuppgift, spanskaläxa, engelskaläxa, samhällsläxa och ett historiaprov på måndag på fyra kapitel som jag inte kan ett skit på. Tjeeeejna va kul! Aja.

Va på unkan med Golan och Fanny förut, det var jättetrevligt! Behövde en paus från pluggandet.. Drog ju till ica för att handla pluggfika, men det slutade med att jag åt upp allting på unkan haha! Dumma mig.. Aja. Imorgon ska jag plugga, gymma och dra hem till pappa eftersom att det är fars dag. Mys! Nej nu ska jag på dejt med min kudde, vi hörs typ imorgon. PUSS///J

Av Golan & Jennifer - 10 november 2012 18:12

 Ska klä på mig strax, sen ska jag ut! Känns verkligen som jag behöver det!


Ska möta Jennifer och Fanny klockan sju i Centrum. Jennifer är så fet hon ska köpa godis och sånt eftersom sen ska hon hem och plugga.. medans jag och Fanny sen drar till unkan. Saknar dom båda såååå mycket.

Hoppas ni får en bra Lördagskväll!

Av Golan & Jennifer - 10 november 2012 12:05

God morgon!   

Allt bra med er? Själv är det väl helt okej!

Åh har haft en jätte jobbig morgon, eller ah..

Det är såhär att vi ska byta ut alla fönster här hemma, och klockan 8 på morgonen så hör man fucking borr maskiner och massa annat. Åh! Och så kommer typ 6 killar in i mitt rum och sak fixa mitt fönster, medans jag låg och "sov". Snacka om att jag gömde mig under täcket, så sjukt pinsamt!


Och nu är dem här fortfarande och det är såå jäääävvlaaa kaallt. Hihi! Allafall så har jag äitit frukost och ska ta det lungt ett tag. Vi hörs senare!

Av Golan & Jennifer - 9 november 2012 22:01

Hejhej!
Kom nyss hem från sergel där jag, evve, linus, william, kalle, zeke och mohamed kollade på Paranormal Activity 4. Vi satt allra längst fram och kan tala om för er att jag skrek jävligt mycket! Dock var den inte lika läskig som jag trodde att den skulle va, det vsr egentligen bara slutet som var riktigt äckligt. Innan det åt vi iallafall på donken, åkte dit direkt efter skolan så har inte varit hemma på hela dan. Åh va skönt det är att va hemma!! Hade brw matteprov idag, hej F!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards