golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 22 november 2012 19:00

Hej hörrni!
Förlåt att jag inte bloggat så mycket på senaste, men har inte haft tid. Ikväll ska jag spendera hos min syster och hennes pojkvän, snacka lite så. Kom hit runt kvart över 5, efter att jag vöntat på bussen i en kvart buhu, sen har vi uträttat några ärenden. Nu ligger vi och kollar på Trollkarlens lärling och bara allmänt degar i väntan på att maten ska bli färdig. Imorgon har jag egentligen sovmorgon men ska upp tidigt för att jobba på gymnasiemässan med min fina Evelina. Representerar Bernadotte, kila förbi vettja!! Aja efter skolan åker jag hem till Evelina och spenderar min fredagskväll med henne. Tagga! Aja men nu är maten klar, vi hörs sen! Pussi

Av Golan & Jennifer - 19 november 2012 20:14

Hej! Ligger just nu i soffan med mami och kollar på Breaking Dawn part 1. Käkar lite vaniljmunkar och är allmänt mysig ;) hihi! Nää men måste snart gå upp och plugga, har samhällsredovisning imorgon. Håller tummarna för att det ska gå bra! Imorgon hoppas jag på att jag kan gymma med mamma, så att jag kan bygga upp lite muskler hihi. Annars ska jag bara plugga all night long! Nää men vi hörs imorgon typ. KISS

Av Golan & Jennifer - 19 november 2012 15:12

Hello Babes!   

Slänger in en låt, as bra! Och idag har jag studiedag. As skööNt!

Av Golan & Jennifer - 18 november 2012 22:10

Nej nu ger jag upp!! Ska sova nu, ta nya tag imorgon och så tänker jag gå till skolan med kämpeglöd. Bara några dagar kvar sen är det helg! TAGGA. Godnaaaaatt pussiii

Av Golan & Jennifer - 18 november 2012 14:00

1. Hoppa bunjy jump!

2. Spendera alla pengar jag har typ i L.A och klubba, spela och vara med i en feeet L.A fest!

3. Få en kyss av någon kändis som jag tycker om, typ  Zayn Malik! ;-)

4. Hitta min "drömkille".

5. Vara en såndär hemlig agent ;-)

6. Vara med i Whipeout   

7. Vara programledare! Som typ David Helleniu. Han är så jäävla rolig asså haha!

8. Åka till Maldiverna, borabora eller Hawaii.

9. Låter fett sjukt, men vara med i ett stooooort slagsmål och vinna såklart ;-)

10. Tatuera mig.

Av Golan & Jennifer - 18 november 2012 11:42

Ååååh asså jag har ingen jävla fritid!!! Satt och pluggade igår och sen måste jag göra det hela dagen idag med. Satt det är bara att fortsätta! Vi hörs sen. PUUUUSSS

Av Golan & Jennifer - 16 november 2012 17:18


Såååååå! Äntligen är jag klar. Har städat lite, hjälp min lillasyster och gjort mig fräsch. Har hjälpt mamma med maten också, så det har ätit. Eftersom jag ska äta ute så skulle jag inte äta, men eftersom det var biff & potatis så kunde jag inte motstå och ta några tuggor. Haha Favvooomaaat!

    


                Men ska ta bussen om 40min ungefär. Puss på er, 

                                     ha en jättefin Fredagskväll!                

Av Golan & Jennifer - 16 november 2012 13:33


God morgon Sunshines!   

Hur mår ni? Här är det fintfint. Vaknade vid 11 idag, gick upp åt frulle och har tagit det lungt sen dess.

Som sakt är jag ju ledig idag också, så jävla sköönt! Allafall ska snart hoppa in i duschen.


Och ikväll så ska jag träffa mina älsklingar! Ska först träffa Musse vid 6 i Skärholmen tror jag. Sen åker jag in mot stan och träffar Pauline och Jennifer vid 9. Men uppdraterar nog innan ja sticker ut!   

Ovido - Quiz & Flashcards