golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 25 november 2012 23:16

Skriver om helgen imorgon. P&K

Av Golan & Jennifer - 25 november 2012 22:17

Shit vad tiden flyger förbi har ni tänkt på det?

Det är liksom snart nyår!


Fyfan vad jag har växt som person det här året, har blivit starkare och har stått upp för mig själv mer..

Men det är sjukt hur tiden har flygit förbi, kändes nyss som att jag gick i grundskolan, eller det känns som det var igår nyår's dagen var! Minns den så väl!


Har haft också nyårslöften jag klarat av, kan berätta två utav dem.

Ett utav dem var att jag skulle börja skita i folk som liksom inte hör av sig och skiter i mig, och det har jag faktiskt inte haft så mycket problem med.


Andra var att jag skulle sluta röka, vilket jag gjorde i sommarlovet, och Jennifer har hjälpt mig som in i helvete.

Shit vart allt har förändrats, men känner mig starkare och bättre. Längtar tills nyår och sommaren!



                                              Iallafall så chattar jag lite på FB och tar det lungt, imorn är det skola som sakt!

Av Golan & Jennifer - 25 november 2012 19:01

Halloooooooojjjj!    

Hoppas ni mår fint.. Fyfan vad dagen har gått snabbt!

Vaknade åt frukost sen har jag kollat på TV massor och umgåts med min lillasyster och hennes kompis. Dom bråkade bokstavligen HELA TIDEN! Så jävla jobbigt menmen.


Snackar med Jennifer just nu, och vi ska träffas lite senare vid 8 och ta en promenad och köpa lite godis och bara snacka. Söndagskväll liksom, vad ska man göra? Hörs!   

Av Golan & Jennifer - 24 november 2012 03:06

Whoopwhooop det är igång!! /j

Av Golan & Jennifer - 24 november 2012 03:06

Whoopwhooop det är igång!! /j

Av Golan & Jennifer - 23 november 2012 23:17

Kan ni fatta att jag har vart ute från sju på morgonen, tills nu?! Kom hem för typ 10 min sen.

Ska berätta om min dag lite.

Hade som vanligt skola idag, hade teori först på morgonen sen hade vi gym, efter det lunch sen hade vi mentorstid och engelska, och seeeeeen heeelg! Slutade 3 och mötte Musse i Lilje direkt efter. Åkte runt lite, sen drog vi till Hallunda och typ snackade i 3 timmar sen åt vi.

Julia ringde mig där efter och sa att hon ville jag skulle komma öveactr. Så tog bussen från Hallunda sen till Salem igen och gick sedan hem till henne, Nancy kom också. Så jävla skööön Fredag! Vi kollade på komedi filmen Boat Trip, hade sett den innan men den är så jäävla rolig haha!


Dock ville jag egentligen på Swedish House Maffia, asså folk säger att den är grym, hellre en konsär fullt med hypade männsikor och house, hört också att det är snyggingar där haha    Fyfan va kuuul det skulle vart.. menmen

Kollade också slutet av X-Factor nyss, är dom allvarlig? Duell mellan Malcolm och J.E.M? DET ÄR JU DOM TVÅ SOM ÄR BÄST?! Dock åkte Malcolm ut, men han klarar sig, han var ju liksom känd innan och kommer liksom gå vidare o hitta andra sätt..


Iallafall så har jag haft verkligen en as bra Fredag på länge! Och ska sova så gott sen, hörs imorn!

Av Golan & Jennifer - 22 november 2012 20:19


Förlåt för dålig uppdratering, verkligen.. men har inte haft motivationen och blogga alls, eller göra något.

Men droppar ett inlägg med en låt som jag har fasnat för!


Annars är allting bra. Hade skola som vanligt idag dåra, slutade 3 hade spanska som sista lektion. Efter det pratade jag med min lärare massor sen drog jag till Djurgymnasiet och träffade Ida & Julia och fick trevligt sällskap hem! Så det är bra!

Ovido - Quiz & Flashcards