golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 9 november 2012 20:21

Yes!   

Har en myskväll framför TV:N!


Av Golan & Jennifer - 8 november 2012 20:13

Halloj bloggen!   


Hoppas allt är bra med er, själv rullar det på helt okej faktiskt.

Idag som sakt var jag i  skolan, första lektionen hade jag Matte (omprov) och kan säga att det gick åt helvete, svarade kanske på 4 frågor? Ah sen efter det hade vi håltimme jättelänge!


Efter skolan så drog jag och Louris till Coop, asså as fail allafall sen till Julias skola. Åk kom hem unt 5 någonstans.


Ska snart äta, sen ska jag kolla på Twilight filmerna, idag är det en annan. Jätte soft ju!   

Av Golan & Jennifer - 7 november 2012 09:50

God Morgon finisar!

Har lite stress. Ska nämligen mot skolan. Börjar 12:15 och har Samhällskunskap bara. Åh, love Söndagar!

Ska snart åka mot bussen sen möta resten av gänget, eftersom vi ska äta först i skolan. Puss på er!

Av Golan & Jennifer - 7 november 2012 06:34

Usch vad kallt det är! Har mössa och vantar på mig idag :(.. Har en timmes fys nu på morgonen, så det är bara att tagga till. Jag har ju sån träningsvärk från idrotten i måndags, då vi hade en och en halvtimmes styrketräning och resten konditionsträning.. Ah! Nu kommer mina fingrar frysa till is snart, vi hörs sen. Puss

Av Golan & Jennifer - 6 november 2012 22:39

Sitter och kollar på tv,Twilight 

För första gången. Har inte tyckt att Edward vart speciell snygg, men i filmen dödar han. Han är fin på ett konstigt sätt?


Allafall börjar förstå varför folk hypar så mycke, den är ju as bra. Den slutar klockan 23:00!

G'/

Av Golan & Jennifer - 6 november 2012 20:56

Tänkte på en sak..


Ni vet när man besöker bloggar? Så är det såååå mycket roligare och läsa när någon liksom alltid är glad, och lägger liksom lite sitt privatliv åt sidan?


                 Darför så ska jag liksom inte skriva inlägg som liksom berättas om hur dåligt det gick på mitt prov, eller typ "fuck SL" Ska försöka skippa det.

Eftersom om man har en posetiv energi, och har en omgivning som är det. Så är det mucho bra!

Så så är det!   

Av Golan & Jennifer - 6 november 2012 19:52

Dundunduuuuun.....
 

Av Golan & Jennifer - 6 november 2012 19:22

Åh vilken jobbig dag jag har haft, men ändå helt okej. Börjar med att väckarklockan ringer halv sex, så jag kan ligga kvar i sängen lite extra. Så jag låg ända till sex ungefär. Och allvarligt talat, jag hade en såån stooor ångest och gå upp asså jag var så trött och låg så skönt. Men sen tänkte jag att jag ändå blir pigg på vägen till skolan..


Jag vart hel död, första lektionen hade Matte, och ville bokstavligen att lektionen skulle ta slut så snabbt som möjligt men som sakt dagen gick fort och slutade 3. Sen ska jag hem, och då funkar inte fucking SL! Pendeln/tunnelbanan åker inte.

Så jag väntade ett tag och tog tåget, sm bara åkte till Alby sen buss därifrån till Rönninge. Vart hemma vid 5, tog en jävla lång tid haha!


Allafall just nu så chattar jag lite runt. Ska äta middag m en halvtimma eller så, är fett hungrig.

Juste.. För 1-2 veckor sen så var jag i Unkan. Då var det en kille som ville ta bild och interjuva oss. Efter det så fråga jag att om den här kommer hamna någonstans? Då sa han, ja kanske.


För en stund sen sa en kompis, "vad fan gör du med i tidningen" HAHAHAHHAHAHAHA! Fyfan, blev så jävla ful (såg bild men har inte sett själva tidningen ännu) Och det är botkyrkas tidning.


Jag säger bara, HAHAAHAHAA!

Ovido - Quiz & Flashcards