golanjenni

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

G'/ Haft så jäävla underbart!

Av Golan & Jennifer - 3 november 2012 00:24

Åh vart ska jag börja?!

Känns som jag har vart med om så jävla mycket idag, men ändå inte. Berättar lite vad jag har gjort.


Tog bussen vid 3 mot Skärholmen där jag mötte Louris, Alle och Frida. Vi åkte vidare till Heron city där vi skulle planera vilken film vi skulle på, haha vi liksom disskuterade med dom i kassan och det stod mellan Bitchkram och Skyfall.

Till slut tog vi James bond, ofcourse Skyfall dåra! Innan bion började så åt vi, var så jäääävla hungriga asså haha.


Sen kollade vi på bion, asså så jäävla grym! Faktiskt, värt och se! Sen vart det lite konflikter förlåt men med en JÄVLA FUCKING KÄRRING. ASSÅ KUNDE FAN ANMÄLA HENNE, VET NI VAD HON SA TILL OSS? HON BAH" JÄVLA IDIOTER, FISKMÅSAR HAR NI ENS IQ" VETAFAN. Asså man bara skrattar åt det. Vi sket faktiskt i det, sen va vi i spelhallen lite och sen skulle vi hem. När vi var på väg hem så var det en as sköön kille och massa brudar uppklädda inför Hallowen. HAHAHHAHA ASSÅ FYFAN VA GLAD JAG VART, så jävla fulla och roliga! Kände inte ens dom.


Anyway tog bussen vid halv elva ner till Salem, och så snackar jag med Jennifer så vi bestämmde för och ses snabbt för hon va med David och Wiktor. Haha btw så hände det en sak i bussen, as läskig snubbe. Och berättade det för Jennifer, MEN HON BARA SKRATTAR, ASSÅ DEN DÄR JÄVELN HAHAHAHAH! Allafall alla vart typ fett irriterande asså jag skojjar inte jag babblade sönder deras öon i en halvtimme hahahaha! SKön jag är!


Asså fyfan känner att jag är fööör hypad? Men ska nu sörja att alla små fjortisar har fått se 1D LIVE, PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards