golanjenni

Alla inlägg under oktober 2012

Av Golan & Jennifer - 9 oktober 2012 13:54

Blir jättenervööös när jag ser det här haha.. Usch, fyfan va läskigt! Jag pallar inteeee. Hur fan ska detta gå? Jag måste verkligen verkligen kolla!!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15569452.ab <----

Av Golan & Jennifer - 9 oktober 2012 09:37

Just nu har jag rast hihi ?

Av Golan & Jennifer - 9 oktober 2012 06:31

God morgon bloggen! Eller ska man skriva Godnatt?

Det är så jävla mörkt ute helt sjukt. Plus så regnar det.. Är det bara jag som blir deprimerad när vädret är sådär äckligt? Tror inte det, och vädret kommer vara så ett tag framöver..


Allafall så är jag helt klar nu. Eller har småsaker jag måste fixa innan jag ska till skolan. Orkar ej, så jäävla trött menmen.

Plus att jag har liksom Matte nu på morgonen, ååh! Okej känner att jag klagar för mycket, men det är väl okej ibland   


Hoppas ni får en bra dag. Puss!

Av Golan & Jennifer - 8 oktober 2012 21:52

Hejhej!
Hade en jättechill dag idag, idrott och historia och sen fick vi sluta. Sen när jag kom hem gjorde jag klart min spanskaläxa och åt typ. Sen har jag kollat på film och så! :) Imorgon har jag studiedaaaag, weeei!! SÅ JÄVLA SKÖNT. Då ska jag dock plugga eftersom att jag har 4 läxor den här veckan och för att jag missade mattestödet. Menmen.. Imorgon kommer även min mamma hem från spaninen, ååh har saknat henne!!! Så då ska jag hem till henne och mysa. På onsdag har jag fys och engelska, men då får skolan även reda på vilka som vann tävlingen om årets bästa tropp på Väddö!! Ihhh är fett taggad!! Vi kom rätt högt upp på listorna under tävlingen och på orienteringen, men vi missade 4 uppgifter på grund av dålig information.. Så vi får väl se. Jag tror att det står mellan oss, N-troppen, A-troppen eller B-troppen! Men jaja...

Har bokat in en fotodag med Pauline i veckan också, då vi ska ta lite bilder eftersom att vi knappt har några nya på oss. Dessutom är det ju så fina färger ute nu på hösten, och hennes kamera är grym satt det kan nog bli riktigt bra! Får se om Golan hänger med också, whoopwhoop. Så håll utkik i veckan!!! ;) Haha vi hörs imorgon eller nåt. Puss ///Jennifer

Av Golan & Jennifer - 7 oktober 2012 18:31

(Har fasnat för den här låten, så irriterande men endå bra) Hahhaha ni måste kolla videon när tjejen springer, har så tråkig humor men det ser fett roligt ut.


Allafall det är Söndag idag, slapp dag. Blää det e typ nästan helt mörkt ute.

Men jag har tagit en lååång baad. Känner mig fräsch och ikväll ska jag bara ha det lite chill.

Av Golan & Jennifer - 6 oktober 2012 18:16

Står och lagar mat med min kära pappa just nu, det blir grillat, bakpotatis och kantarellsås. Scooreee!! och efter maten ska jag möta Golan, så vi hörs senare ikväll! ///J
 

Ovido - Quiz & Flashcards