golanjenni

Alla inlägg under oktober 2012

Av Golan & Jennifer - 14 oktober 2012 22:35

Hej!
Känner mig jätteduktig, har pluggat, städat och varit igång hela dagen. Var ju en sväng till ikea med min låtsasmamma, så fick med mig lite nya grejer till rummet. Men det roliga var att vi skulle åka och kolla på en hylla till mitt rum, och det hittade vi men sen när vi kom hem så insåg vi att vi hade glömt hyllan vid kassan. Hahaha!! Så vi fick åka tillbaka. Vid det tillfället undrade jag vadfan jag höll på med haha.. 

Imorgon så ska jag möta upp Josefine och Evelina en halvtimme innan vi börjar eftersom att vi ska vara borta vid tantolundarna. Sen är det orientering som gäller! Åh jag som hatar det.. Aja men det går säkert bra. Rätt chilldag annars, har bara historia sen och min läxa är klar såatteeeeh. Aja vi hörs imorgon, puss

Av Golan & Jennifer - 14 oktober 2012 15:54

Tjenare Bloggen!   


Hoppas ni mår bra? Själv är det fint faktiskt, dock så är det småtråkigt väder ute. Men tänkte berätta vad jag gjorde igår!


Började med att jag fick gäster vid 5 tror jag? Sen var jag me dem en liten stund tills jag skulle ta bussen vid 6 och möta Stoffe som hoppade på mitt tåg i Alby. Så vi åkte vidare till Stan där vi mötte upp Anna, Fivos och Alle.

Och vi var fett hungriga, så vi drog till någon resturang vid stan. Köpte en macka, ni vet som MC Rap eller va den heter, den va så jävla goood haha!


Det var as trevligt. Sen när vi hade ätit klart så drog vi hem till Fivos i Odenplan. Där vi tog det lungt bara och chillkrökade. Jätte goda drinkar haha, allafall vi pratade som faaan och hade det jätte nice. Sen sov alla där. Jag somnade vid 5 fast kunde inte sova bra och Alle sovde brevid mig som en gris, haha mys! Och nu på morgonen drog jag Anna och Stoff till Kungshallen och åt.   Men som sakt det var as trevlig kväll, dock är jag faktiskt gangska trött nu. Köpte mig lite läsk och sånt så jag kan piggna till lite. Och idag ska jag verkligen ta det lungt, puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 14 oktober 2012 11:30

Vaknade nyss upp av att skatorna kraxade utanför fönstret.. Inte så mysigt faktiskt. Ska snart gå ner och äta frukost, vill inte ligga och dra mig här för länge hehe. Idag ska jag kanske iväg med Helen till ikea för att handla några saker till mitt rum plus nya kuddar till soffan. Annars ska jag inte göra något mer än att plugga, för måste få rätt mycket gjort idag. Har en skrivuppgift i svenska, engelska & historia plus att jag har några mattetal som jag ska göra. Kul? Nej, men känslan som uppstår när man är färdig med allt dedär och lägger sig i ett varmt bad på kvällen efter maten är obeskrivlig. Så jävla härligt alltså! Måste även komma ihåg att fylla i ett formulär och packa väskan till pappa eftersom att det är hans vecka tomorrow. Ahh, orkar inte! Aja vi hörs senare ikväll eller imorgon om jag överlever detta.. Aja ni får ha en bra dag sålänge. Puss & kram ///Jennifer 
 

Av Golan & Jennifer - 14 oktober 2012 04:45

Har man tråkigt en lördag så kan man alltid upprepa lärarnas asroliga repliker eller saker från väddö. Det här är min och evelinas grej, tjohej riktigt roliga! ///J
 

Av Golan & Jennifer - 14 oktober 2012 01:03

Många vet att jag ler typ hela tiden, och det är faktiskt sant. Jag älskar att le, skratta och vara lycklig! Vem gör inte det liksom? Men jag ler genom allt, och jag skrattar utan att överdriva hela tiden. Fråga vem som helst! Är nog den mest lättroaste människan på denna jord haha. Men jag har så jävla kul! Har svårt att vara seriös, för det är så jävla tråkigt. Men jag kan om jag vill. När jag ser någon le så värmer det mitt hjärta, det är det bästa som finns enligt mig. Så jag försöker alltid se till att de omkring mig är glada och skrattar. Jag kan t.o.m le åt någon random på tåget för för att dom ska le och i sin tur sprida vidare glädjen. Alla människor borde le, och vara mer positiva, för leenden är det finaste på en människa enligt mig, och det är jag säkert inte ensam om att tycka heller! Fina ni.
   

Av Golan & Jennifer - 13 oktober 2012 15:13

Hello Bloggen!   


Hoppas ni mår bra! Själv är det fintfint faktiskt. Vaknade rätt tidigt idag, vet inte varför?

Men har hunnit med och hjälp mamma lite eftersom vi ska få gäster ikväll..


Annars är det Lördag idag. Som jag sa kommer jag få gäster vid 5, men ska dra vid 5-6 tiden eftersom måste till Stan.

Ska möta stoffe påvägen sen i Stan ska vi träffa  Allé, Anna och hennes kompis Fivos (?)

Vi har planerat och gå till en resturang som heter typ Pasha, taste of Libanon?  Har hört att den är jättebra och typ att man kan röka VP och grejer där inne. Vi lär ju sitta där gangska länge.


Där efter tror jag vi ska dra någonstans och bara chilla. Efter det vet jag direkt inte vad vi ska göra? Men vet inte om jag sover hemma ikväll, vi får se vad dagen har och bjuda på. Men nice vet jag att den blir. Jag hoppas jag kan droppa ett inlägg innan jag drar ut. Annars önskar jag er en jättefin Lördagskväll!    

Ovido - Quiz & Flashcards