golanjenni

Alla inlägg under oktober 2012

Av Golan & Jennifer - 28 oktober 2012 01:00

Helt sjukt vart vi står idag, du är inte vid mig..

Jag saknar dig så mycket, fast jag säger åt min hjärna att jag inte gör det..
Och jag har blivit så stolt över mig själv idag.

Men det har gått en lång tid nu, förut va du vid mig hela tiden, inte nu..
Och jag saknar dig på riktigt..   

 


Av Golan & Jennifer - 28 oktober 2012 00:42

Åh! Haft en jätte rolig kväll.

Tog bussen med Jennifer och Sebbe till unkan, sen kom Mickan och Keto senare.

Hade faktiskt det as mysigt, haha jag o Jennifer spelade in en "film" aso kul ju.


Sen hennes fuckin ' humor när hon visa mig massa videos haha kunde inte andas.

Allafall så kom jag hem vid halv tolv, fick ångest att folk ska lana där i 2 nätter så jävla mys nästa gång ska jag o Jennifer fan också göra det..   

 

Åh random bild, saknar.


Av Golan & Jennifer - 27 oktober 2012 16:15

Åh Lördag idag!

Soft!

Har kollat på tv och verkligen softat tills nu. Sitter och lyssnar på mina älkslingar 1D okej nu låter jag som en tönt.

OCH ÅÅÅH DOM KOMMER TILL X-FACTOR PÅ FREDAG..


Ska hoppa in i duschen snart, sen ikväll ska jag till Unkan med Jennifer, Sebbe och sen kommer Maria o Keto.

As nice. Får äntligen träffa Jennifer också eftersom hon inte kom igår.. Puss!




Av Golan & Jennifer - 27 oktober 2012 02:19

Ligger i soffan och är jättestressad, för Filip tjatar på mig att jag ska bli färdig någon gång haha.. Vi ska sätta på Vampire Diaries samtidigt och kolla på det tillsammans sen. Naw kolla vad han gör för mig. Hihi vi hörs imorgon. PUSS /J

Av Golan & Jennifer - 27 oktober 2012 00:21

Oh har haft en så skön kväll!

Tog bussen vid halv 8 då Sebbe hoppade på, sen kom Emelie också till unkan. Vi kollade på film och sånt, körde lite pingis. As mysigt.

Efter så tog jag o Sebbe bussen vid tjugo över elva då jag såg Emira vid busshållsplatsen och fick med mig ett gott skratt.

Allafall så tog jag bussen till min stig och prata i telefon med Anna en stund tills jag frös, och mamma bombade så jag var tvungen och komma hem.

Så har vart hemma en halvtimme ungefär.


Och Jennifer, vet inte va du menar direkt men bilderna är jättefina på dig. Så varje gång jag kollar in våran blogg, så får jag med mig alltid ett varmt leende hjärtat. Du är vacker oavsett!   


Jag saknar & älskar dig mer än något annat!

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2012 23:36

Äntligen skrivit klart min uppsats och skickat in den! SÅ JÄVLA SKÖNT. Nu blir det VD & PLL. Ciaooo /J
 

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2012 20:19

Ihhhh!! Det är fredag. Och lov. Och jag har nyss ätit tacos. Kan det bli bättre? Är så jävla glad.

Har nyss ätit, alla mina syskon kom över på en middag och det blev tacos. Har saknat dom!! Jag ska vara hemma ikväll, orkade inte dra ut idag. Plus att jag har en uppsats som ska vara inne senast 23:59 ikväll som jag inte har börjat på så jaaaaa. Pluggelipluggpluggplugg!!! Återkommer, puss ///Jennifer

FYYYYYYYYYYYYYYYYYY 17, 18, 19 20 OSV, VILKEN FUL BILD PÅ HEADERN!!!!! HEADERN ÄR JÄTTEFIN MEN GOLAN DU VET ATT JAG HATAR DEN DÄRA BILDEN PÅ RIKTIGT. SÅ JÄVLA FUL. TA BORT DEN. NU TÄNKER JAG SLUTA BLOGGA. AVGÅ. HEJDÅ. P.S KILLAR ÄR HELT JÄVLA BLÅSTA IHUVUDET PÅ RIKTIGT, SÅ JÄVLA KORKADE. TACKHEJ.

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2012 18:50

Wiihooo!   

Ska strax äta snabbt sen ska jag ta bussen till Unkan som Sebbe hoppar på! Pauline kunde inte komma, får se om hon dyker upp senare?


Allafall så får ni ha en jättebra Fredagskväll!

 

Längtar redan till sommarn, då jag ska lära mig åka   

Ovido - Quiz & Flashcards