golanjenni

Alla inlägg under oktober 2012

Av Golan & Jennifer - 22 oktober 2012 22:26

Hej på er!
Har inte bloggat på hela helgen men har haft fullt upp. I fredags var jag ute, i lördags var jag först på middag och sen åkte jag hem till min syster där jag även sov. I går tog jag det lugnt, pluggade, åt kebab och såg på film. Sen åkte jag även och träffade Fredrik. Vi körde runt lite och snackade.

Idag var jag i skolan som vanligt, hade först idrott (så jävla jobbigt idag!) och sen historia. Asså snygg-Anders lektioner är så jävla tråkiga, höll på att somna.... Haha aja! Sen höll jag sällskap med mina homies till Huddinge där jag klev av och mötte upp Fredrik. Vi gick hem till Anton där dom åt, och mös lite vi Disney Channel. Hihi! Sen skjutsade Anton hem mig och Fredrik hem till honom där vi låg och kolla på tv. Jättetrevligt! Sen åkte jag hem pratandes med Pauline i telefon. När jag kom hem åt jag, tvättade av mig sminket osv och nu sitter jag här. Är jättetrött, så ska försöka sova nu. Vi hörs imorgon! Puss ///J

Av Golan & Jennifer - 22 oktober 2012 13:23

Ja, som sakt så är jag hemma. Drog aldrig till skolan, dock känner jag mig mycket bättre nu. Men uppdraterar förmodligen ikväll! Puss!

Av Golan & Jennifer - 21 oktober 2012 15:51

 Hejsan bloggen!   


Är allt bra med er? Det är det faktiskt inte för mig. Vaknade 12 har vart uppe och ätit och sånt men efter det har jag legat i sängen sen dess och suttit vid datorn. Mår bokstavligen bajs. Är så jävla varm, och seg. Allmänt trött och jääävligt seg.


Ska faktiskt dega hemma och ta det lungt. Är hungrig som fan men orkar inte ens äta..


Av Golan & Jennifer - 21 oktober 2012 00:47

Jag drog allafall ut, hade det mys på Unkan med Sebbe. Och måste bara säga det här - Jag är grym på Pingis   

Den som vill köra en match med mig? Bara säga till!


Allafall ska va uppe ett tag till, sen blire dejta sängen. PUSS!

Av Golan & Jennifer - 20 oktober 2012 17:28

Mörkt, kallt, tråkigt, deprimerande = vädret.

Orkaa att det ska regna sååååå mycket. Man mår inte bra, seriöst!


Haha, Sur? Nääää.

Hur mår ni snyggingar. Jag mår faktiskt bra! Har hunnit med ganska mycket idag. Vaknade, fixade rummet, duschade hjälpte mamma och åt. Har vart mycket med min lillasyster också. Mysmys.


Idag är det allafall lördag, en tråkig lördag. Tänkte faktiskt att jag skulle bara kolla film och ha det allmänt mys.

Vi får se hur det blir med det, eftersom kanske drar förbi till Unkan med Sebbe. Som sakt vi får se!    

Av Golan & Jennifer - 18 oktober 2012 21:08

       

Ovido - Quiz & Flashcards