golanjenni

Alla inlägg under oktober 2012

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2012 16:50

Jaaa! Nu är det ÄNTLIGEN hööööstloooov!    


Kom precis hem, åkte hem med Pauline. Och just nu ska jag bara chilla och sen äta och det.

Ikväll drar ja förmodligen till Unkan med Pauline! Vi får se om Mickan och Maria ska också dit? Men hörs ikväll!

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2012 20:45

Har precis ätit middag, och är jätte mätt.

Och just nu gör jag inte så mycket, surfar lite runt bara.


Och måste bara säga shit va alla hypar att det är snö? Man bah okej jag fattar att det är snö/hagel.

Men allafall det har redan börjar snöa.. det kommer va en jättekall vinter i år faktiskt.. fett jobbigt!

Speciellt på morgonen ni vet när man ska till skolan och så möter man snö och allt det där jobbiga, åååhh!

Dock är det ändå ganska mysigt..  


                             Och imorn är det Fredag, sen är det looooooooooooooooooooooov! WIIIHOOO!


                                             

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2012 14:17

Tjenatjena, nu är jag på spanskan med Pauline, vi får sluta tidigare idag soft!

Som ni ser så har Pauline ändrat min och Jennifer's header. Så tack till henne!   

Av Golan & Jennifer - 24 oktober 2012 23:21

 

Av Golan & Jennifer - 24 oktober 2012 19:39

Av Golan & Jennifer - 23 oktober 2012 23:11

Det är allt vad mina kvällar ser ut nuförtiden. Har ingen fritid längre! Börjar nästan kvart i nio varje dag, går i skolan hela dagarna (observera då att det är tretimmars-lektioner med en timmes lunchrast) sen slutar jag kvart över 4 och då är jag inte hemma förnst kvart över 5. Då äter jag middag, och sen har jag ju min dans på onsdagar, sen är kl typ 7. Men då återstår plugget.. Får typ 5 läxor varje vecka? Hinner fan aldrig träffa vännerna typ, försöker lägga ifrån mig plugget fredag och lördag satt jag har chansen att träffa dom då. Men ändå..

Idag hade jag samhälle och studiestöd vilket var rätt chill ändå. KOm hem, pluggade lite, åt och sen drog jag ut och mötte tjejerna som jag spenderade tid med på unkan sen. Nu sitter jag här och pluggar men ska snart gå och sova, är rätt trött.. Är dessutom ledig imorgon! Asså ni aaaaanar inte hur skönt det är, och hur bra det satt just nu! Då ska jag skriva min historiauppsats som jag inte ens börjat på och sedan titta en snabbis på engelskainlämningen. Sen ska jag träffa Paui. Men vi hörs imorgon, måste bli färdig. Pussss ///Jennifer

Av Golan & Jennifer - 23 oktober 2012 16:36

Yapp   

Rubriken säger! Allafall fick jag sällskap hem utav Ida också mys.


Ska hoppa in i duschen snart sen ska jag käka! Ikväll drar jag förmodligen också ut till unkan och träffar Fanny, Mickan och Pauline. PUSS så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards