golanjenni

Alla inlägg under oktober 2012

Av Golan & Jennifer - 12 oktober 2012 13:27

Har precis duschat och gjort mig fräsch!

Ska snart klä på mig sen  om någon timma ska jag sticka ut och möta Stoffe i Lilje tror jag sen ska vi nog till stan. Och ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men hittar väl på något. PUSS PÅ ER, HA EN FIN FREDAGSKVÄLL!   

Av Golan & Jennifer - 12 oktober 2012 11:47

Hello bloggen!   


Vad gör ni? Jag har precis ätit frulle höhö. Och just nu lyssnar jag på Näääk's nya låtar. Ni måste lyssna!

Allafall tar det som sakt bara lungt. Ska duscha snart och chilla bara. MEN SOM SAKT FREDAG IDAG! :D

Av Golan & Jennifer - 11 oktober 2012 23:28


I äääm bäääck!

Va ute med Jennifer, Emelie och Pauline i unkan en stund. Sen kom jag hem vid 10 något sånt.


Och som sakt ska jag inte till skolan imorn. Haha kom hem liksom sen jag bah oh orkar inte dra t skolan imorn. Sen tyckte pappa att jag kunde stanna hemma om ja ville.

Eftersom jag har liksom ändå inte överdrivna viktiga lektioner förutom Engelskan kanske, så funderar och dra till skolan allafall vid 11. Men tror inte det. Känner faktiskt att man behöver lite ledighet.

Men vi hörs imorn, puss

Av Golan & Jennifer - 11 oktober 2012 16:24

   (HAHA heeeelt bild asså... Men kör bara)


Hello bloggen! ;D

What's haapening. Jag kom hem för en timme sen ungefär. Åkte hem med Pauline höhö. Alltid nice med sällskap.

Och nu chillar jag bara liksssoooom! Aja ikväll sticker jag kanske ut o träffar Jennifer och Pauline, we will se. Pussis

Yey

Av Golan & Jennifer - 10 oktober 2012 22:42

Tjena!!
Dagen idag var sjukt soft, har fått 2x danslektioner idag, våran tropp vann en tävling (dock inte den viktiga) plus att engelskaläxförhöret gick bra. Och alla vara så glada idag!! Så jävla kul!! Imorgon börjar jag 1, och det är alltid lika chill med sovmorgon och att ha typ all tid i världen att göra sig iordning på. Då känner man sig allra fräschast också! Så nu sitter jag här nyduschad och fräsch med musik i öronen och taggar till. Ska snart måla naglarna och göra mig iording så att jag är färdig. Så kan jag smsa lite och plugga innan jag somnar.. Tror jag och Pauline ska ha våran fotodag imorgon, så vi hörs då istället, med en massa bilder. Roligare inlägg då ju! Aja ha en bra kväll hörrni!! Puss //Jennifer

Av Golan & Jennifer - 10 oktober 2012 18:21

Tjenare!   


Hoppas ni mår fint, här är det helt okej allafall.

Idag började jag 12.15 hade Samhälle. Fett soft, slutade vid 3 då jag mötte Stoffe och åkte hem tillsammans   


Allafall som rubriken säger så ska jag sticka ut en stund vid klockan sju. Ska träffa Jemie och kanske Emelie.

Tror jag ska förbi unkan. Är heeelt dööd så idag är det likso bad Golan dag. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards