golanjenni

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

FREDAG OCH LOV!

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2012 20:19

Ihhhh!! Det är fredag. Och lov. Och jag har nyss ätit tacos. Kan det bli bättre? Är så jävla glad.

Har nyss ätit, alla mina syskon kom över på en middag och det blev tacos. Har saknat dom!! Jag ska vara hemma ikväll, orkade inte dra ut idag. Plus att jag har en uppsats som ska vara inne senast 23:59 ikväll som jag inte har börjat på så jaaaaa. Pluggelipluggpluggplugg!!! Återkommer, puss ///Jennifer

FYYYYYYYYYYYYYYYYYY 17, 18, 19 20 OSV, VILKEN FUL BILD PÅ HEADERN!!!!! HEADERN ÄR JÄTTEFIN MEN GOLAN DU VET ATT JAG HATAR DEN DÄRA BILDEN PÅ RIKTIGT. SÅ JÄVLA FUL. TA BORT DEN. NU TÄNKER JAG SLUTA BLOGGA. AVGÅ. HEJDÅ. P.S KILLAR ÄR HELT JÄVLA BLÅSTA IHUVUDET PÅ RIKTIGT, SÅ JÄVLA KORKADE. TACKHEJ.

 
 
Ingen bild

David

27 oktober 2012 00:24

Varför tycker du så om killar? :O

Golan & Jennifer

27 oktober 2012 02:19

Okej, jag tycker verkligen inte så om alla killar. Förlåt.. Men den här personen som jag syftade på är helt korkad, på ett patetiskt sätt. Ni behöver absolut inte ta åt er, för den personen vet vem han är. Puss

 
Ingen bild

David

27 oktober 2012 10:38

Typ, var ni på g? Sedan så sumpa han chans eller?

Golan & Jennifer

27 oktober 2012 12:12

Nej inte alls. Höll på med honom en gång, men ingen av oss hade intresse för varandra så vi slutade träffas. Men sen började han skriva till min bästavän och kör det smarta draget att ljuga för mig samtidigt som han trodde att jag inte skulle få reda på det. Så jag slutade svara för jag tycker sånt där är sjukt falskt och omoget. Så gör man inte. :)

 
Ingen bild

David

27 oktober 2012 12:50

Jaha, tråkigt :( Dock så verkar du vara en riktigt skön tjej och skulle gärna vilja lära känna dig :P

Golan & Jennifer

27 oktober 2012 19:24

Va gulligt :) haha kör bara, ta chansen så får vi se vad som händer sen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards