golanjenni

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

Spikat

Av Golan & Jennifer - 8 oktober 2012 21:52

Hejhej!
Hade en jättechill dag idag, idrott och historia och sen fick vi sluta. Sen när jag kom hem gjorde jag klart min spanskaläxa och åt typ. Sen har jag kollat på film och så! :) Imorgon har jag studiedaaaag, weeei!! SÅ JÄVLA SKÖNT. Då ska jag dock plugga eftersom att jag har 4 läxor den här veckan och för att jag missade mattestödet. Menmen.. Imorgon kommer även min mamma hem från spaninen, ååh har saknat henne!!! Så då ska jag hem till henne och mysa. På onsdag har jag fys och engelska, men då får skolan även reda på vilka som vann tävlingen om årets bästa tropp på Väddö!! Ihhh är fett taggad!! Vi kom rätt högt upp på listorna under tävlingen och på orienteringen, men vi missade 4 uppgifter på grund av dålig information.. Så vi får väl se. Jag tror att det står mellan oss, N-troppen, A-troppen eller B-troppen! Men jaja...

Har bokat in en fotodag med Pauline i veckan också, då vi ska ta lite bilder eftersom att vi knappt har några nya på oss. Dessutom är det ju så fina färger ute nu på hösten, och hennes kamera är grym satt det kan nog bli riktigt bra! Får se om Golan hänger med också, whoopwhoop. Så håll utkik i veckan!!! ;) Haha vi hörs imorgon eller nåt. Puss ///Jennifer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards