golanjenni

Alla inlägg under december 2012

Av Golan & Jennifer - 12 december 2012 23:18

Sista upprepande datumet som vi kommer få uppleva. Nästa är om 1000 år! Lite coolt sådär! Förutom att hela instagram och facebook var bombade med sånna uppdateringar dåra. Menmen.. Hoppas ni hade en speciell och fin dag! Jag var i skolan, fick nästan A på min muntliga redovisning i engelska och nu avslutar jag dagen med att smsa lite med en sötnos. Whoop! Godnatt på er. Pusss
Jag igååår, mys

Av Golan & Jennifer - 12 december 2012 18:06

Hello Babes!


Även om jag har tagit en paus och bloggar när jag vill, så kände jag lite sug nu!

Kom hem för en stund sen, skoldagen har varit så sköön! Love onsdagar, börjar 12.15 och slutar 15.00 Efter skolan gick jag Julia och Louris förbi lite äffärer, köpte lite basic höhö.


Just nu tar jag det lite lungt, funderar på och gå till min Lillasyrras Lucia tåg som börjar vid 7, hmh får se.

Annars är allt bra, imorgon är det skola som vanligt. Åh efter skolan skulle jag egentligen till Näääk's uppträdande men inte längre. Åh men får bli en annan gång.


Hoppas ni mår fint, Puss! Vi hörs kanske senare!

Av Golan & Jennifer - 9 december 2012 17:55

Ganska trött på att alla artister har tagit ett steg längre till House.

Exempel Chris borwn, han var ju Rn'b snubbe, nu gör han tempo låtar. As grymt, men man saknar de gamla lite.


Allafall tycker att Ne-Yo har gjort en grym tempo låt faktiskt, även om man saknar de gamla lite..

Av Golan & Jennifer - 8 december 2012 13:37


Hejsan bloggen!

Hoppas ni är vakna! Vaknade för två timmar sen ungefär. Sen har jag hunnit med och äta frukost, duschat och klätt på mig.

Ska nämligen mot staden, som rubriken säger. Ska möta mina älsklingar, Allé och Stoffe!

Kolla runt lite, sen tror jag vi äter ute också.

Ska försöka vara hemma mot kvällen, vid 8 eller något eftersom vi får besök av min moster, hennes man och min kusin. Vill träffa dom liksom!

Känner också att humöret är på topp än så länge, hoppas ni får en fin Lördagskväll!



Av Golan & Jennifer - 6 december 2012 22:40

Tänkte droppa ett inlägg, bara sådär.

Haft en jäävla lång dag idag, slutade tidigare än vad jag skulle halv 3 typ.

Där efter så chillade jag i skolan hela tiden, det var ju julmarknad idag. Drog ner till Dansalen och chillade med några från min klass och andra eftersom dom skulle ha dans uppvisning. Försökte ha ett träningspass med Call on me låten!    Så softade galet, sen drog vi till Matsalen där dom dansade och andra sjöng osv. DOM VA GRYMMA. Sen drog jag och några till donken innan jag drog hem, kom hem klockan 21:00 är helt död.

Btw har så jävla ont i huvudet och ryggen, ramlade idag, asså säger ba de va tillbaka skit eftersom jag alltid garvar åt andra. Flög upp och ramlade inte bra!

Men några bilder idag från dans salen som vi tog från Daniela's mobil.

     

Av Golan & Jennifer - 6 december 2012 20:44

Firade ju min fina vän i lördags, och i början var det aslyckad med det slutade rätt dåligt.. Det började med att jag mötte upp evelina i vällingby, sen väntade vi på yadde och jennifer där för att sen ta bussen vidare till smedhag. På busshållsplatsen träffade vi på micke, agge, filip, dan, niklas, kalle och kalle osv. Så vi höll sällskap med dom dit! Väl framme så kommer det 2 och möter oss för att leda oss till lokalen. Väl där hälsar vi på moe och alla andra som var där. Jag hade skitkul! Alla dansade och hade skitkul, va med mina vänner och träffade nya härliga personer. Hade skitkul! Grattis moe, hoppas du fick en bra dag trots allt skit!! Han valde att stänga lokalen vid 1 eftersom att det blev knas. 5 styckens jackor blev tagna, en mobil, en plånbok och en väska, sen kom det objudna gäster dit och sköt folk med softairgun och sabbade festen. Några blev skadade så polisen kom, vissa blev ledda hem och resten drog hem. Pappa kom och hämtade mig så allt gick bra med mig och mina närmaste vänner. Tur det!! Aja men nog om det. Tack för en kul kväll fina ni! Pusspuss

Av Golan & Jennifer - 6 december 2012 20:06

Hej finisar! Hoppas eran dag har varit betydligt bättre än min! Mamma sjukanmälde mig imorse eftersom att jag knappt kunde resa mig upp ur sängen då. Har hostat hela natten, asså sjukt mycket. Har ont i mellangärdet tillochmed! Hade även ont i magen igårkväll men det har gått över nu, så nu återstår bara huvudvärken, febern och hostan. Kul är trött som ett jävla as! :( så missade jag crazy thursday idag också, åååh jag som var så jävla taggad! Blir nog hemma imorgon också.

Och vad hände igår?! Kom iväg tidigt till skolan eftersom att jag hade morgonfys, så tog 6 tåget någonting. Va i skolan halv 8. Hade sista troppfysen då så det var lugnt! Men på vägen hem?! HERREGUD!! såhär illa har det aldrig varit för sl och för tågtrafiken!? Allting stod still! Inga tåg gick någonstans, och när de kom ett tåg så var det så smockat att dörrarna inte stängdes och folk fick vara inpressade i rutorna. Tunnelbanan hade stora förseningar och alla bussar var inställda! Sen var det stopp på efyran så ingen kunde hämta mig heller. Asså det var knas, jag och mina vänner satt fast på södra från kvart över 4 till halv 8! Fick stå och frysa, vara hungriga, vara kissnödiga och göra så att tålamodet försvann för att vi inte fick någon vidare information. Så vi satte oss på ett cafe ett tag för att värma oss. Hade jag inte haft sällskap med mina vänner och kunnat snacka med en riktigt rolig person så hade jag dött elt allvarligt!! Aja, bra jobbat sl. Skickar hem personal när det är kaos! Whoop!

Av Golan & Jennifer - 1 december 2012 13:46

Helloouuu. Sitter här i min onepiece och käkar lite juleskum. Mhm! Ska snart bege mig hem till pappa så att jag kan göra mig iordning där. Ska som sagt fira min killkompis som fyller 18 idag! Hoppas allt blir lyckat! Ska ha fett kul ikväll! För imorgon så ska jag plugga. Jag måste hålla ut, det är inte långt kvar nu!! :D Aja kram på er, ha en grym lördag hörrni. Pussilussiiii // Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards