golanjenni

Alla inlägg under december 2012

Av Golan & Jennifer - 22 december 2012 00:20

Kom hem för en stund sen haft en trevlig dag faktiskt!

Har precis stoppat i mig sådär "natt käk" haha eller hur säger man?   

Allafall just nu lyssnar jag på musik och ska forsätta va vaken ett tag till, tror kommer sova sent för funderar på och kolla på film!

Lägger upp en gammal favorit, tröttnar aldrig. Så bra, väcker minnen!



Av Golan & Jennifer - 21 december 2012 18:03

What's happeeening!    


Hur mår ni finisar? Själv så mår jag bra faktiskt!

Idag så är det Fredag dåra! Så just nu så pumpar jag musik, skulle egentligen på bio med mamma vid 9 tiden men ska träffa Jennifer eftersom hon åker till kalmar imorn, så måste liksom träffa henne!


Allafall så ska jag träffa Sebastian också, sen så kommer Jennifer senare. Perfekt, så kommer säkert dra ut vid 7-8 tiden.'


Hoppas ni får en fin fredagskväll people!

Av Golan & Jennifer - 20 december 2012 18:51

Nu, idag har man äntligen fått jullov. TAGGATILL! HÖHÖ  

Av Golan & Jennifer - 18 december 2012 18:25

Hej Darlings!


Hur mår ni? Själv är det as bra, förutom att jag är ganska irriterad just nu men fuck that!

Allafall idag är det Tisdag, hoho. Hade jättestressig morgon! Jag brukar alltid ta bussen kvart över sju från min stig. Men imorse så hör jag att det ringer, Louris ringde mig för jag skulle möta henne. Då kollar jag klockan då är den tjugo över sju?!

Så fixade mig på 10 min sprang till centrum och tog 745:an som åkte kvart i 8. Kom till skolan 10 min försent bara men hade matte prov och det gick katastroft, det ska vi inte ens prata om haha. Sen har det bara vart chill. Fick sällskap hem av Felipe, Ferhat och Louris sen bussen påvägen hem så hoppa på Ida bussen så när vi gick av så snackade vi ytterligare 1h till haha!

Men nu tar jag bara det lungt ska gå igenom några samhällsfrågor. Jennifer ville träffa mig idag men skulle bli fett stressigt så får träffa henne på Fredag istället. Hon åker ju till Kalmar!   

  

Av Golan & Jennifer - 17 december 2012 21:51

Åh! Den här låten är såååå bra! Ryser! Älskar musik, asså skulla inte klara mig utan det! Man lyssnar, sen flyger tankarna!


Allafall känner mig fortfarande lite småsjuk men annars är allting bra, men ååh orkar ej med skola imorgon. Men några dagar kvar, sen TAGGA JULLOV!    Pussis!


Av Golan & Jennifer - 17 december 2012 20:25

   

Av Golan & Jennifer - 14 december 2012 16:47

HEEEEEEEEEEEELG!   


Äntligen, dagarna går ändå så snabbt och helgen ännu snabbare, men man måste njuta!

Idag har skoldagen vart som vanlig, fick sluta tidigare. Sen fick jag även sällskap hem med Jemie och Ida.


Just nu tar jag bara det lungt, ska snart äta r gaaalet hungrig.

Ikväll ska jag träffa Jennifer, skulle egentlien på fest men vill hellre ta det lungt idag.. Mys!


                               Hoppas ni får en fin fredagskväll people!

Av Golan & Jennifer - 13 december 2012 19:23

 

Ovido - Quiz & Flashcards