golanjenni

Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Sjukling

Av Golan & Jennifer - 6 december 2012 20:06

Hej finisar! Hoppas eran dag har varit betydligt bättre än min! Mamma sjukanmälde mig imorse eftersom att jag knappt kunde resa mig upp ur sängen då. Har hostat hela natten, asså sjukt mycket. Har ont i mellangärdet tillochmed! Hade även ont i magen igårkväll men det har gått över nu, så nu återstår bara huvudvärken, febern och hostan. Kul är trött som ett jävla as! :( så missade jag crazy thursday idag också, åååh jag som var så jävla taggad! Blir nog hemma imorgon också.

Och vad hände igår?! Kom iväg tidigt till skolan eftersom att jag hade morgonfys, så tog 6 tåget någonting. Va i skolan halv 8. Hade sista troppfysen då så det var lugnt! Men på vägen hem?! HERREGUD!! såhär illa har det aldrig varit för sl och för tågtrafiken!? Allting stod still! Inga tåg gick någonstans, och när de kom ett tåg så var det så smockat att dörrarna inte stängdes och folk fick vara inpressade i rutorna. Tunnelbanan hade stora förseningar och alla bussar var inställda! Sen var det stopp på efyran så ingen kunde hämta mig heller. Asså det var knas, jag och mina vänner satt fast på södra från kvart över 4 till halv 8! Fick stå och frysa, vara hungriga, vara kissnödiga och göra så att tålamodet försvann för att vi inte fick någon vidare information. Så vi satte oss på ett cafe ett tag för att värma oss. Hade jag inte haft sällskap med mina vänner och kunnat snacka med en riktigt rolig person så hade jag dött elt allvarligt!! Aja, bra jobbat sl. Skickar hem personal när det är kaos! Whoop!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards