golanjenni

Alla inlägg under maj 2012

1D

Av Golan & Jennifer - 13 maj 2012 12:01

E skit stressad Heyab dampar på mig att jag ska skynda mig herregud.

Ska allafall till slussen tror jag eftersom One Direction ska hälsa på sina fans, jag kommer svimma!

Ska dit med Emelie Heyab Beylula o kanske Diana. Okej måste verkligen äta o allt nu omg hinner inte puss

Av Golan & Jennifer - 11 maj 2012 23:49

Helt onödig rubrik? Men..

Ska börja berätta lite om min dag, dvs fredag.. skolan var helt fuckt up har inte kännt såhär på kanske 1 år? Helt jävla sjukt..  

Men allt blir bättre.. allafall kom hem pratade med den där jävla Rickard i typ 1 timme.. Hade inte lust o göra någonting. Gick ut sen med världens finaste Jennifer till Unkan. Det känndes mycket bättre som tur va, skulle också träffa Diana och Patrick? Men det blev aldrig av. Sen vid  11 ringer Beylula mig och säger att hon e Rönninge så tog bussen dit och träffade henne bara i 5 min.  Vi hann snacka gangska mycket allafall? Den där bruden skriver till mig nu, och hon vet hur man gör än glad.. Anyway hoppas ni får en bra helg.. helt fail inlägg haha, men bless så länge.


P.S Bey du läser nog det här, vill bara säga att jag älskar dig! Sockerkaka   Cupkake.

En vecka kvar by the way, och du vet att  jag KOMMER oavsett vad! Puss drygis! 

hmm =  jag vet inte? Haha du fattar, världens finaste!  

Av Golan & Jennifer - 10 maj 2012 17:09

Hello bloggen!

Tänkte droppa snabbt, sitter och lyssnar på musik.. ras cricket - skin!

Jennifer  

Allafall inte världens bästa dag men men, ska forsätta droga framför FB sen ska jag kanske möta Jennifer.. 

Hon vill va ute, men jag ska försöka tvinga henne till Unkan och så, snackish lite o bah softa.

 Vi hörs när vi hörs, puss 

Av Golan & Jennifer - 8 maj 2012 17:25

- Jag räknar alltid ut hur många timmars sömn jag kommer få innan jag går och lägger mig.

- Jag stör mig på folk som har streck som ögonbryn eller dom som målar dom riktigt jävla feta. Riktigt jävla fult asså!


- Jag ogillar starkt dryga och kalla personer.

- Jag hatar att påbörja en konversation, men måste jag göra det så gör jag det, för att jag saknar att prata med personen liksom.

- Jag tycker det är riktigt jävla barnsligt att ge en annan person falska förhoppningar. Gillar du den du snackar med? Visa det. Gör du inte det? Sluta lek fin och säg att du inte är intresserad då.

- Jag är beroende av tuggummi och lipsyl.

- Jag älskar folk som kan vara sig själva! Va stolt över dig själv och visa det! Va självsäker, det kommer synas!!

- Tjejer som gör sig osmarta för att verka gulliga framför killar tycker jag är en riktigt barnslig grej.

- Långa killar med stora händer asså!! Min svaghet, hehe

- Leénden är verkligen det bästa jag vet!! Älskar när folk är glada, och är dom inte det försöker jag oftast göra dom det. Blir så varm i kroppen när folk ler mot mig haha!!
 

Av Golan & Jennifer - 6 maj 2012 12:13

God Morgon bloggen!  

What's up?  Själv vaknade jag för en stund sen! Fick låna mammas dator igen dåra  

Anyway tänkte berätta lite va ja gjorde igår, dvs lördag. Jag drog till vårberg för och fira  Sonia som fyllde 16 år, stort grattis till den sjukt fina bruden asså! Allfall det va fler där så det var väl chill.  Vi åt och bara tog det lungt.

Vid 11 drog jag  Alice, Nermina, Jemie och Emelie till en hemmafest i Vårberg.  Vi va där nog en timme sen drog vi hem och var hemma vid halv 2. Det var allafall rätt tungt.

Allafall idag är det söndag vetefan vad jag ska göra, vet inte om jag ska träffa Beylula en stund? Men tror inte det.

Men som sakt är det här skti tråkigt inlägg, menmen. Vi hörs när vi hörs, Bless

Av Golan & Jennifer - 5 maj 2012 12:59

Hej sötisar! Igår bloggade jag inget eftersom att jag först följde med Pauline och hennes familj och kolla på deras nya lägenhet efter skolan. Jättefin! Sen körde vi en snabbis förbi H&M eftersom att hennes lillasyster skulle handla lite grejer. Sen körde vi hem och då gick jag hem till mig för att äta och fixa iordning mig! För vi skulle träffas vid 8 och sedan dra ut några tjejer! Trevligt as allways! Men vi gjorde inte så mycket förutom att prata och garva ihjäl oss. Menmen! Idag vet jag inte vad som händer, jag vill ut och spela fotboll eller nåt, det är ju ändå fint väder. Men ingen kan ju, och några orkar inte.. Bajs! Aja, vi får väl se vad som händer! Puss / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 4 maj 2012 15:46

What's up  

Längesen känns det som!

Som ni  vet funkar inte min data och när ja lånar mammas orkar jag liksom inte blogga direkt.

Så va ska man göra haha, kom hem för en stund sen ifrån skolan.. nicenice.

Anyway tänker inte skriva ett stort inlägg om vad jag gjort och så.. Idag är det iaf fredag.

Ska kanske träffa Eneas vet inte? Sen träffar ja Jennifer & Pauline tror jag.

Jätte tråkigt inlägg eftersom har inga bilder ingenting, men detfår duga så hörs vi när vi hörs, puss   

Av Golan & Jennifer - 1 maj 2012 12:14

 What's up bloggen  

Själv så vaknade jag för en stund sen, käkade och frågade mamma om ja fick låna hennes dator.

Kommer va fett tråkiga inlägg då och då eftersom jag inte har bilder, menmen.

Ska brja berätta lite om gårdagen, dvs valborg. Började med att jag mötte upp bella vid 7, sen mötte vi upp Henok och Charbel.  Vi drog till centrum och träffade på Nancy och Jolie som skulle dra till Julia sålänge.

Allafall ja chappa henok och bella drog till fågelsången där brasan  var, vi hade fett tråkigt och vi va där max 5 min typ. Så vi drog till pizzerian och beställde  3 pizzor och drog hem till Jolie, haha fettosar!

Vi åt och sen så shotade vi lite, det var helt klart en jättebra valborg. Hade liksom allt jag behövde  

Fast ville egentligen vara med Jennifer & Pauline men ja träffade ändå på dom en snabbis.

Men det var allt jag hade säga, droppar  kanske fler inlägg under veckan, kanske 3-4 på en vecka?

Det får duga, puss så länge så hörs vi när vi hörs!     

Ovido - Quiz & Flashcards