golanjenni

Alla inlägg under maj 2012

Av Golan & Jennifer - 18 maj 2012 14:59

Hello bloggen!   

Shit vad jag har hunnit med mycket idag, vaknade åt frukost och hjälpte mamma lite.

Där efter precis när jag skulle duscha kom min moster och min kusin hem till oss, hjälpte henne också.

Vi drog till centrum en snabbis och hämtade upp mamma, sen kom vi hem igen. Har precis duschat och just nu sitter jag med min kusin och bara chillar.
Ska snart äta och fixa mej sen ska jag dra till södertälje, ska hem till Bey  eftersom hon fyller år, grattis igen!

Haha tänkte slänga upp en skitful bild på mig och min kusin, bjussar lite!

 

Av Golan & Jennifer - 18 maj 2012 00:27

 

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE BÄSTA VÄN!

Som ni ser så fyller mitt hjärta 16 år! Det går så jävla sjukt snabbt, och ni som inte har grattat henne.. gör det nu!

Jag hoppas du lever i 100 000000000000 år till, och får en underbar dag som möjlig, eftersom du förtjänar det. Älskar dig skitmycket sockerkaka. GRAAAAAAAAAAAAAAAATTTIISS PÅ FÖDELSEDAGEN!   

Av Golan & Jennifer - 17 maj 2012 17:02

Rubriken är så klockren!

Anyway, haha känns som jag dödar med inlägg. Allafall så ruttnar jag , ska ut typ om två timmar och möta Bella. Spanar in ikväll, pusss!

Av Golan & Jennifer - 17 maj 2012 15:52

   Har jag rätt?

Kom hem för en stund sen, kollade på matchen i  Berga som slutade med 1-0 till Rönninge, dom var faktiskt duktiga.  Allafall ska äta snart sen messade Bella mig och sa att vi skulle ut, så får se hur det blir. Spanar nog in ikv. ( vet att jag droppar skit tråkiga inlägg, men grejen e den att har inte fått min data fixad än ) . Puss

Av Golan & Jennifer - 17 maj 2012 11:48

What's up blgogen?   

Tänkte droppa med ett inlägg, hur mår ni? Själv mår jag rätt så bra!

Igår drog jag, Jemie, Emelie till Alby och träffade min älskling Eneas, Tamara och Favian.

Det var rätt så kul, har saknat dom! Vi tog ba det så lungt som möjligt. ( Tänkte va snäll och lägga upp 2 bilder från igår, haha skit fula)


Alla fall ska klä på mig snart en snabbis, ska till Berga IP med Emelie och kolla på Luis match, eftersom han spelar mot Rönninge. Spanar in säkert senare.

   

Av Golan & Jennifer - 16 maj 2012 17:23

 

"You are always there and listen, you are always there and help ..
What can I say? You are so fucking perfeckt " ( Stämmer in på dig Beylula )


Om det fanns fler som dig, skulle världen varit annorlunda.. Men det e så bra att det inte finns fler som dig, eftersom det är det som får dig så unik världens finaste. Folk som  precis lär känna dig, säger alltid att du är en ängel och det vetu, för att du ska visa att det finns änglar på riktigt! Älskar dig världens finaste, jag säger det här och nu.. du kommer alltid komma före allt o alla! Världens finaste   

 

( ska ut om någon timma eller så, hörs kanske ikväll puss )

Ovido - Quiz & Flashcards