golanjenni

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Tio saker om mig! / J

Av Golan & Jennifer - 8 maj 2012 17:25

- Jag räknar alltid ut hur många timmars sömn jag kommer få innan jag går och lägger mig.

- Jag stör mig på folk som har streck som ögonbryn eller dom som målar dom riktigt jävla feta. Riktigt jävla fult asså!


- Jag ogillar starkt dryga och kalla personer.

- Jag hatar att påbörja en konversation, men måste jag göra det så gör jag det, för att jag saknar att prata med personen liksom.

- Jag tycker det är riktigt jävla barnsligt att ge en annan person falska förhoppningar. Gillar du den du snackar med? Visa det. Gör du inte det? Sluta lek fin och säg att du inte är intresserad då.

- Jag är beroende av tuggummi och lipsyl.

- Jag älskar folk som kan vara sig själva! Va stolt över dig själv och visa det! Va självsäker, det kommer synas!!

- Tjejer som gör sig osmarta för att verka gulliga framför killar tycker jag är en riktigt barnslig grej.

- Långa killar med stora händer asså!! Min svaghet, hehe

- Leénden är verkligen det bästa jag vet!! Älskar när folk är glada, och är dom inte det försöker jag oftast göra dom det. Blir så varm i kroppen när folk ler mot mig haha!!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards