golanjenni

Alla inlägg under oktober 2011

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2011 17:19

Hollon! asså shit va tråkig skoldag det var idag asså, helt döööööd. Asså jag skojar inte, det hände verkligen ingenting! förutom att jag och golani var lika sköna som vanligt dåra, men hallå det är ju vi liksom? vi slutade typ halv två och då gick hem och ut med hunden direkt, sen kollade jag på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, aa så har min dag sett ut hittils. Just nu gör jag inte så mycket, sitter och lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli färdig, haha fett tjock! efter maten drar jag ut med min baby, så det blir en chillkväll. men vi hörs sen snyggingar! 

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2011 14:31

What's uuup bloggen?  Kom inte hem för så länge sen, sitter just nu o chillin. Hade skola idag skit tråkit hållde på sommna, så tror jag ska slagga sen kanske träffa min goooding Jennifer. Förlåt för baad blogg asso skit fattig, men som ja sa kommer vi fixa den bättre snart, skriver senare bjuder så länge på en låt som jag verkligen älskar ! / gg

Av Golan & Jennifer - 24 oktober 2011 21:32

Så där ja! Som ni har märkt har jag och Jennifer startat en ny blogg, asso hon driver med er  ja komme va seriös på bloggen så ni vet om de liksom. I alla fall  ja o jennifer är som två oseriösa idjoter som garvar åt allting. Vi bor strax utanför Stockholm dvs Salem/Röninge OBS! B O N D E S T Ä L L E !  Som ni också ser så har vi precis startat bloggen så den e verkligen inte färdig än, vår  gulliga vän Pauline kommer och fixa headern. Asso puss hej ja har brist på liv vet inte ens varför ja startade en blogg, inte som om någon bryr sig om va jag gör haha. Men bloggen kommer bli bättre längre fram.  puss / GGG

Av Golan & Jennifer - 24 oktober 2011 21:15

whats up in the hood? inte för att jag bryr mig men ni kan väl berätta iallafall. Som ni kanske har märkt nu så har jag och min sister from another mister skapat blogg, så vi ska bli de nya kissie:na tänkte vi, det blir väl bra? vi är iallfall födda 1933 (med andra ord 1996) och uppväxta i en liten by utanför stockholm, eller ett bondeställe kan man också kalla det om man vill. golan ville att jag skulle börja blogga, men vettefan vad jag ska blogga om. ni har ju en frågeruta till höger i menyn där ni kan ställa frågor om ni vill veta något smaskigt om oss, för er som inte fattade det. vi är rätt oseriösa så läs inte bloggen om ni är seriösa, för då är bloggen rätt tråkig. men annars så är vi rätt roliga. men nu ska jag låta min kollega blogga lite, hörs sen bitches. tjarå! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards