golanjenni

Alla inlägg under oktober 2011

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 09:50

Är skit trött, glömmde att det är vinter tid idag, gissa när jag vakna? KLOCKAN 9??? asså jag har fucking loov titta va jag gör :(! Men iaf är jag skit trött vill chillin hemma idag men senare ska jag följa med mamma till Skärholmen och köpa några saker. Funderar på och träffa Diana men vet inte om jag orkar vara där hela dagen:( Vi får se senare vad jag hittar på senare mot kvällen. Puss sålänge!    Gammal bild på mig och Poca, sommarn 2010 <3

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 00:26

Hejsan! vet att jag inte har bloggat så mycket, men jag orkade inte igår pga av en grej som hände. pallar inte ta upp det, men hoppas ni har förståelse. Kvart över tre mötte jag upp golan i salems c och sen tog vi bussen till rönninge där vi mötte upp pauline. sedan drog vi in till stan och chillade lite där, mötte upp några kompisar till golan och va med dom en stund, sen när dom gick så drog vi till donken. Haha så jävla gott! satt och flummade lite där, värsta mongonen asså haha.. sen drog vi till unkan och va med lite trevligt folk! kollade på några scener från paranormal activity 3, och jag säger bara: Asså jag kommer bajsa på mig på tisdag när jag ska se den på bio! jag kommer döööööööööö, den är ju fett läskig och då såg jag ju liksom typ 3 scener ur den.. :( iallafall, det kändes bra att va ute ikväll, kände att jag behövde det! & kärlek till pauline och golan mina bästa tjejer ♥ Ska tvätta bort sminket och det nu, så vi får höras imorgon. ni får bilder från kvällen i morgon, för jag orkar inte ladda upp dom nu! puss

G'

Av Golan & Jennifer - 29 oktober 2011 13:54

Ska fixa mig snart, ska dra vid tre, ska möta upp  Jennifer o Pauline sen ska vi in t stan, tror vi ska käka och gå runt lite, sen tror jag vi ska snabbis till unkan på kvällen. Kärlek till fifa  ASSÅ! Jennifer hatar mig tror jag pågrund av det ;) Men ska böra fixa mig snart puss så länge !  Inte världesn finaste bild men aa haha , bless!  

Av Golan & Jennifer - 29 oktober 2011 11:47

Vakna för ett tag sen, Pauline smsade mig vid 9 så ja kunde inte somna om, fast jag låg kvar på sängen tills halv 11 typ. Det värkar vara ett bra väder idag, så tror jag ska in till stan med Jennifer ida & Pauline.  Tror vi ska äta och bara och chilla där en stund sen spendera kvällen här igen.  Eller ska vi på bio, men jag hatar och dra på bio tidigt så tror bah vi ska äta i chillin! Äre någon annan än mig som tycker att Jennifer borde blogga mer? Ialla fall, spanar med ett inlägg senare, PUSS!   

Av Golan & Jennifer - 28 oktober 2011 23:51

Kom hem för en stund sen efter en lyckad kväll!  Drog till Rönninge möte upp den fina Pauline, sen mötte vi gabbi och drog till unkan! Jennifer kom efter också! Min homie haha..<3 Men detvar en bra kväll förutom på väg hem med Jennifer det blev lite knaz men aa.. Jag hoppas Jennifer bloggar i alla fall. Imorn tror ja att jag träffar tjejerna igen, kanske vi drar in till standå, men puss så länge!   /ggg

Av Golan & Jennifer - 28 oktober 2011 17:29

Tja bloggen ! Kom nyss hem efter en tuff skoldag och  match. Det här var de värsta fotbolls  matchen i hela mitt liv, de va fyra på plan o vi hade bara en avbrytare, vi nior körde mot femmor. Dom van med 6-2! Asså jag o pauline gjorde ett mål var , men shit vad dom här tjejerna va duktiga! Efter första halv lek börja jag o pauline gråta, hon har problem med knät så det var helt sjukt hur ont hon hade, jag fick skit ont jag med hållde på tuppa av. Det här va helt sjukt och fruktansvärt jobbigt. Men vi kämpade skit mycket trots allt. Ska inte tänka på det utan att jag har höst lov nu, ska vila som in i helvete. Ska ta en dusch nu äta och träffa Jennifer Pauline O några andra. Spanar in senare, puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 27 oktober 2011 21:00

1. Jag känner mig obekväm om jag inte har en tofs runt handleden eller i håret.
2. Jag har alltid på mig färgglada och söta strumpor, det gör liksom hela outfiten tycker jag  
3. Jag kan sjunga i munnen med hjälp av magen. (typ som att buktala)
4. Jag älskar att kramas.
5. Jag älskar att skrämma upp mig själv (typ och kolla på en skräckfilm) men hatar när folk skrämmer mig.
6. Jag hatar att gå hem ensam.
7. Jag gillar inte dryga och osociala personer, eller dom som leker fina ibörjan och sen blir assholes. usch.
8. Jag har en navelpiercing.

9. Jag försöker alltid sprida glädje för att jag älskar när folk är glada, så jag är i princip alltid glad.
10. Min ögonfärg skiftar färg beroende på vilket humör jag är på och hur läget är (t.ex om jag tar kort med blixt så ändras dom.)
   

Av Golan & Jennifer - 27 oktober 2011 18:54

Tjaaaaa blooggeen !       


Idag har det inte hänt så mycket, har bah softat. Och YYYEEEESS! Imorn är det äntligen lov :D Och juste, vi 9:or ska köra fotbolls match, haha! Undra om vi kommer förlora, jag tror faktiskt det om jag ska va ärlig. Tjejerna e liksom duktiga!  alla kär typ fotboll, och i vårt lag? Ingen.. Spanar in senare med ett inlägg, puss så länge biitchees/ ggg

Ovido - Quiz & Flashcards