golanjenni

Alla inlägg under oktober 2011

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2011 22:47

tjenatjena mitt mellan bena! :) min kväll var rätt chill faktiskt, efter träningen ville tina, wille och vanessa att jag skulle komma till unkan, så jag sprang hem och duscha snabbt och sen drog jag dit. Men efter typ tio min på unkan ville de dra ut, men eftersom att det var så jävla kallt ute så stannade jag kvar med wille, sebbe, martin, mones och david. Dom var lika mongo som vanligt, så ja, att va med dom var ba kul. Vi gjorde faktiskt inte så mycket, eller jag gjorde inte så mycket.. dom satt och mobba mig i typ en timme och va allmänt jobbiga, men jag slog till dom med vantarna hela tiden så det är lungan liksom. Haha men sen gick alla grabbar till bussen utom wille, som ville följa med mig en bit. Naw, fett nuttigt! vet att du läser det här så puss gubben! amen nu är jag hemma iaf. tänkte plugga lite innan jag ska på dejt med kudden    men aja, vi hörs imorgon!

 
Haha en bild från svenskan idag.. jag gillar min bakrundsbild, fett het!    

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2011 20:27

Asso shit vilken förändring! Svensk Hip hop blir bättre för varje dag! Jag har alltid fasnat för svensk rap, och om ja ska va ärlig har den förändrats, den blir bättre och bättre! Från södra sidan till kartellen osv. Här är en låt av labyrint jag tycker är skit skön!

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2011 17:39

Sitter just nu o tare lungt, Jennifer o jag video blogga men de vart skit dåligt men vet inte om hon lägger ut den det är upp till henne   


Jag såg kommentaren jag fick för någon dag sedan, och kommer  inte gå in på det eftersom Jennifer tog upp det , men jag säger bara där är ett bra bevis att de e någon jävla omogen person som inte ens nämner namn o kommer och säger att vi e bitchiga, allvarligt talat e jag o Jennifer absolut inte  bitchiga, men eftersom de finns folk so dömmer någon efter dens blogg så... Alla fall idag har jag inte gjort så mycket, Jennifer ville dra ut en stund men vet inte o jag drar faktiskt . Skriver lite senare puss / GGG'


  Saknar! <3 

Av Golan & Jennifer - 26 oktober 2011 10:32

sitter i sal 220 och har svenska, och man ba shit, intresseklubben överbelastas! men det är faktiskt grymt kul, haha fast vänta, nääääää. men sånt är livet iband, trooookigt ! Men nu måste jag fortsätta med min krönika, så vi hörs! ha det så kult på restaurangen

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2011 22:25

anonym

Tisdag 25 okt 22:23

varför skapade ni änns blogg? ni suger på att blogga och ni skriver inget intressant häller Lär er stava istälet och sluta va så bichiga Ni värkar bara vara dryga pittar
Svar: Förlåt men HHAHAHAHHHA! för det första, vem fan har bett dig läsa våran blogg? läs den inte om du inte vill mongo? Och för det andra, snälla, vi stavar fan bättre än vad du gör så klaga inte? vad är ''bichiga'' för ord liksom? en förkortning för mitsubishi eller?   och för det tredje, det är andra dagen vi bloggar, så jag håller med, vi kanske inte har bloggningen på topp men vafan DET ÄR ANDRA DAGEN? chilla med livet kååmpizzzzzzz!
men puss på dig anonyma snygging   

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2011 22:03

Kom nyss hem, var ute en stund med Jennifer och så träffade man på några andra. Skulle egentligen pluggat men de skiter väl man i! Ja o Jennifer gjorde också en video fast den blev inte bra så vi spanar in med det imorn iställe. Nu ska ja köra 10 saker ni inte visste om mig   


1. Jag  hatar när folk är osociala.

2. Har svårt och hata någon grovt men har skit lätt och ogilla (och för mig är hat o ogilla två olika saker) Samma med älska, ja har lätt o gilla någon, (men svårt för och älska någon) vilket är bra!

3.Ja ska bli polis när ja blir stor!

4. Jag älskar soldater.

5.Jag är beroende av chips och godis.

6.Jag älskar frukt , jag kan leva med det ett tag haha.

7. Jag blir glad av att se folk (vuxna men helst ungdomar) som kan sjunga, eller har någon bra talang.

8. Jag verkligen dööör för wiz khalifa!

9. Jag måste minst kolla på min mobil var femte minut.

10. Ja älskar promenader haha, sommar kvällar!


 Hahahhaha bra va? I alla faalll, här e min man Wiz khalifa ;)   

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2011 18:25

sticker ut med golan nu, vi ska försöka spela in en videoblogg också, men vi får se hur det blir med det. Haha..

C'ya later alligator !  

Av Golan & Jennifer - 25 oktober 2011 17:54

Fuuuck va trött jag är , har brist på liv chillar bah runt inge stress. Snart ska ja o Jennifer ut en snabbis vi hittar väl på något, tror vi ska köpa lite smått o gott o sätta oss o bah prata, KANSKE spanar vi in med en video ignläg? Haha! får ta o diskutera det med Jennifer då ;) Bless så länge kärlek t er! Juste ja o min kollega har fick många besökaren igår och idag är den väl helt okej.. Forsätt o läs de bli bättre! GGG        Vill tbx t Sommaren!

Ovido - Quiz & Flashcards