golanjenni

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

G'/ Live while were young!

Av Golan & Jennifer - 17 februari 2013 23:21

En sak jag har gjort klart för mig själv, som jag vill vara hela livet är och vara ung. Har ni tänkt på en sak? Att det är i tonåren allting händer, man är glad, ledsen, spänd, rädd, lycklig allt det där! Man är liksom instängd men ändå så jävla fri. Man gör allting man nästan inte får göra. Man ska inte ångra det man gjort, utan saker man inte har jort. Man tar så jävla många risker hela tiden, man låter dem vägleda till att man blir sårad och lycklig. Utan risker så kommer man ingenstans. Utan människorna du hänger med, formas inte du. Du har formats av den du är idag utav dina vänner och dom du gått runt med i livet, även om du inte inser det. Folk jag har levt med, vänner så som ovänner har format mig just där jag är idag, det är hääärligt!


Jag har alltid sagt åt mig själv att jag vill bli max 20. Visst jag vill liksom gå vidare i livet någongång likso och gå över till "vuen livet"  men någonstans tror jag att jag kommer förbli ung. Liksom jag blir as arg på folk som är instängda, rädda för livet/tonåren? Släpp ut allting, bli fri. Vi har många chanser nu, jag säger inte att vi inte kommer ha det sen. Men vi borde släppa oss ett tag, och njuta, även om inte saker blir bra. Har funderar och tatuera rubriken någonstans i kroppen i framtiden haha! Asså fyfan vad jag älskar just ungdomen, tror den övervinner vuxen livet sen, men de vet jag inte nu. Men va inte instängda, våga ta risker, våga göra saker som du aldrig trott , utan gör saker som utmanar dig själv. Lev ditt liv medans du kan, gå ut me dina vänner, hitta på något kul! (Då menar jag inte att du ska ut o festa och göra massa dumma saker) Utan njut just där du står idag. 


Har precis kollat klart på TV! Ska tare lungt någon timma till sen sova..

Ska ändå inte till skolan imorgon, men hoppas ni sover gott, puss!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards