golanjenni

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

G'/ 1 Januari 2013

Av Golan & Jennifer - 1 januari 2013 13:31

Hello Snyggingar   

Hur mår ni? Hoppas ni hade det bra på nyår! Gjorde faktiskt ett tidinställt inlägg som skulle droppas 00.00 men den har inte kommit fram? Skrev säkert fel, de inlägget kommer säkert inatt!


Trots att jag vart jävligt sliten och de, så vaknade jag 12! Och kom hem fett sent också. Ska berätta vad jag gjorde.. Inte direkt som jag hade tänkt mig.

Allafall klockan sju åkte jag in till Stan, fick sällskap av David, men han skulle av i Älvsjö men ändå.

Mötte upp Allé, Frida, Anisa, Stephanie och Jasmyn vid 8. Som sakt skulle vi dra till Märsta på en lokalfest, som ligger typ 40 min ifrån stan. Men vi disskuterade och kom fram till att vi inte orkar åka ända dit, plus att de va inte säkert att vi kunde bli insläppta, och de fanns en annan fest där också men vi ville dra till ett annat ställe. Så jag försökte leta efter fest, sen så sa en kille ja känner att vi kunde dra till han i Rågsved. Så efter vi hade käkat donken så drog vi dit. Vi kom fram, o så fort vi kom fram drog vi typ därifrån. DET VAR FETT TORRT! Så klockan var liksom snart 12 då och vi ville inte fira där, så vi tog tåget till Slussen eftersom det är typ fett mycket folk som firar där, och det var FULLT! Sen så kom tolvslaget och de va galet, fett fint med fyreverkierna o så!


 Där efter så drog vi tillbaka till stan asså va fan överallt! Haha men sen så skulle vi dra på en fest först i Älvsjö, men vet inte vi drog inte dit så vi tog tvärbanan till Liljeholmen med typ andra männsikor. Och då skulle vi till en fest i Bredäng men alla skule nog inte komma in och den festen blev typ busted. Sen sa Felipe att vi skulle till Alby eftersom en tjejkompis hade typ chill så vi väntade typ 45 min. Mötte även upp Jemie, Emelie, Stoffe och hennes tjej och drog till Madde heter hon. Dock fick inte killarna bli insläpppta men vi tjejer fick. Så vi var där typ en timme, tills de börja spåra ur, min kompis mobil blev baxad tydligen så det var liksom inte kul..

Allafall vid 4 drog alla vi därifrån och sen tog vi tåget till stan igen! vid typ halv 5 och jag ville bara komma hem. Tog första pendeln vid 5 eller något ensam hem som tur fick jag snacka i lur iaf. Kom hem typ tjugo över 6 eller något.


Vilken kväll/natt säger jag bara. De var inte riktig som vi tänkte oss, nästa år då föfan! Men det var ändå nice vid tolvslaget så får väl se de posetivt. Men hoppas ni andra fick en bättre dag eller vad man nu ska säga..


Puss!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards