golanjenni

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

--------

Av Golan & Jennifer - 30 november 2012 22:34

Hej! Jag är så fucking glad just nu!! Är klar med min samhällsuppsats som jag har kämpat med hela dagen, och nu ska jag äntligen få skicka in den! ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! 

Nu tänkte jag iallafall snacka om förra helgen. På fredagen var vi först på gymnasiemässan halva dagen. Det var fett chill! Roliga klasskamrater var där och vi lyckades locka till oss rätt många. Dessutom träffade jag på några kompisar som var där och strosade runt! Sen satte vi och där och åt, segade lite extra eftersom att vi hade svenska efter. Så vi kom ca 1 och en halv timme försent till den, haha så jävla knugligt. Aja men sen drog jag och Evelina direkt hem till mig för att fixa oss efter skolan. Jag tog en snabbdusch, och sen sminkade vi oss till musiken. Sen fick vi skjuts till älvsjö av min systers pojkvän, sen skjutsade han även oss till telefonplan där vi tog tuben. I nacka fick vi vänta en halvtimme, sen tog vi en buss som tog en halvtimme in mot skogen haha. Väl framme mötte vi Yadde och Dadde, sen drog vi till lokalen där alla var. Det var en fett rolig kväll, vi hypeade fett mycket. Vi flippade haha! bästa kvällen på länge. Sen åkte vi hem frammåt 3, så var hemma rätt sent. Fick sällskap med Dadde hem, och väl hemma ställde jag mig och gjorde omelett. Haha så jävla hungrig! Sen somnade jaaag. 

I veckan har det inte hänt så mycket, har mest pluggat... Tränat lite osv. Idag hade jag sällskap med Daniel E hem, så vi satt och snacka om en massa skit haha. Bussen till stationen var inställd så vi fick gå haha :( så lata hihihh. När jag kom hem åkte jag direkt hem till mamma där pappa, mina syskon och deras respektive väntade. Min bror fyller 21 idag så vi har firat honom hela kvällen med fonduemiddag och cheesecake! Muuuums!! Grattis min fina storebror, jag älskar dig mer än någonting annat. Du är den bästa jag vet även fast jag inte visar det så ofta. Hoppas du får en fett bra dag och att du festar hårt sen!! Resten av kvällen ska jag spendera åt att övertala mina föräldrar att få dra till min killkompis födelsedagsfest imorgon.. Får se hur det går! Bloggar senare, puuuuuuuusss /J


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards