golanjenni

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

valborg / G'

Av Golan & Jennifer - 30 april 2012 11:47

Hello bloggen!

Fett längesen! Jag har inte kunnat blogga eftersom jag e så dum att jag tog sönder min data laddare.

Och den stora datan är så seg så kan inte blogga med den, och min bror är så jävla trög att han inte vill låna ut sin dator till mig. Så mamma var så snäll och sa att jag får använda datorn idag en stund.

Förmodligen kommer jag inte blogga på riktigt länge, men ja droppar då o då.


Pallar inte gå in på vad ja har gjort förut och så men har haft fullt upp, men i alla fall idag är det som sakt valborg.

99% av ungdomarna kommer säkert dricka, right? Haha. Anyway så kommer jag få besök av moster och några. Vi ska äta och det, bjöd även hit Charbel och Bella, så dom kanske kommer och äter lite haha. Där efter så drar jag nog ut med dem och flera, vet inte riktigt än men några från järna? Okej måste sluta blogga nu men ha en underbar dag,, puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards