golanjenni

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

SÅ TRÖTT PÅ ALLT

Av Golan & Jennifer - 28 april 2012 17:19

Igår skulle ju jag, Pauline och Sebastian dra till unkan, men eftersom att jag missade bussen så åkte dom dit förut och sen kom jag efter ett tag. Runt kvart över 8 i think. Där spelade vi kubb, biljard och en massa annat, men annars satt vi bara och skrattade och skrattade i sofforna. Sen kom även den personen som jag hoppades skulle komma förbi en sväng, och blir så glad när han ler mot mig.. Saknar att få sms från honom faktiskt, men vad ska man göra? Får väl skita i det.  Jaja.. Sen följde jag med Pauline ut eftersom att hennes pappa skulle hämta henne. Sen när jag hade vinkat av henne så gick jag in igen. Och då hade även Nikki och Amie druckit cola (de blir flummiga av det) så vi satt och asgarvade i soffan. Kunde inte sluta skratta! Dessutom så var Jonathan skitskön också. Han typ ba: ''asså han är skitful'' så vi ba ''men välj en kille i det här rummet som du tycker är snyggast då?''.. Så han gick runt på unkan och kollade på alla killar på nära avstånd. Haha gissa om dom dog! Haha.. Sen så stog jag och Golan och väntade på bussen i tjugo minuter medans vi hörde och såg några spela fotboll på pärlan så vi kollade lite på dom medans vi hade deeptalk.

Tack för att du lugnade mig igår Golan, jag behövde verkligen det. Du förstår mig alltid, och finns alltid för mig. Är skittacksam för det, och jag kommer alltid göra detsamma för dig. Du är guldvärd. Älskar dig skitmycket underbaraste! <3

Är skitbesviken alltså.. En person som lovat mig att komma till mig idag, som jag inte träffat på 5-6 år sket i mig för att hon inte orkade. Fyfan, jag trodde bättre alltså. Så trött på all skit som jag får ta, jag vill ingen något illa, jag försöker göra alla glada, och jag vill att alla ska ha det bästa. Men vad får jag utav det? Jo skit. Blir bara så ledsen, det finns alltid någon som inte orkar ge mig tid. Men får väl ta det då. Orkar inte blogga just nu, ska upp till centrum med mamma också. Så vi hörs snart typ. Kram / J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards