golanjenni

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

FACEBOOK

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 00:23

Hej finisar! 
Kom hem för två timmar sen kanske, var ute med Golan och David. Först skulle jag ha mött Golan vid våran egna mötesplats, men mamma skulle skjutsa mig hem till pappa så att jag kunde hämta några saker innan så hon fick möta mig i centrum istället. Sen när vi möts i centrum hade vi ett stort kramkalas, sen hoppade vi på bussen som David satt på. Och så åkte vi till donkeeeeen! Eftersom att jag redan hade ätit, tog jag en hallonpaj och sen en milkshake, men det var jävligt gott det med! Annars satt vi och asgarva där bara haha. Sen gick vi runt i Tumbacentrum i väntan på bussen och sen när den kom så tog vi den till unkish. Och det var typ en man som satt och sniffa på bussen? Asså skum människa, man såg ju liksom? Aja whatever.


På unkan mötte vi Vanessa, Tina, Martin och några. Annars var det bara lite annat folk, orkar inte skriva alla. Sen kom även Nikki, Fanny, Mikkan och Natta, så vi umgicks ju med dom lite. Sen när David gick hem med några andra, spelade jag och Golan biljard. Men hon fick damp på slutet haha! Sen när unkan stängde sa vi hejdå till alla och drog med Sebbe till Filmis. Köpte lite godis och sånt. Sen drog vi till skolan och hade många djupa diskussioner, haha skoooooolan. Muppigt på lov, men det var faktiskt mysigt. Aja men nu sitter jag iallafall här invirad i en filt och med en kopp te i handen och snackar med lite roliga personer på fb. Har precis käkat lite godis och några piroger också, haha fettotime! Men vafan, no blame. Annars can we blama' it on Akon! Thaha. Aja men här får ni några bilder från kvällen, inte dom bästa men haha vafan skitsamma. Uppdaterar strax! Puss/J
           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards