golanjenni

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Good luck chuck! /Jennifer

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 23:45

chacha bloggeeeeen! ;) mår betydligt mycket bättre nu, men ska va hemma och dega imorgon också. För säkerhetens skull. Sitter just nu med en kopp te i handen och kollar på good luck chuck som går på trean, sjukt grym film! förresten, visste ni att emot i början av filmen (Sasha Pieterse), hon som förhäxar chuck, spelar huvudrollen i min absolut favoritserie Pretty Little Liars? Hohoho lite awsomeeeee. wellwell, har inte så mycket mer att säga.. men eftersom att jag har så tråkigt så får ni ett litet tidsfördriv här, hihi! puss sålänge


Hur bor du: varannan vecka

Brukar du komma i tid: ja, man försöker ju?

Hur lång är du: 1.64 abooooow

Kan du laga mat: japp!

Vad jobbar du med/pluggar du: går i nian..

Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor, en hoodie och mina tofflor, hihi  

Har du någon fobi: yeah

Hade du en bra kväll igår: jaaa!

Vilket är ditt senaste inköp: tuggummi och donken

Din favoritdryck på morgonen: oboy eller juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma

Har du sovit i din egen säng inatt: yepp

Vad hade du sönder senast: ingen aning faktiskt

Vem snackade du med senast: golan

Varm favoritdricka: oboy med vispgrädde!

Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: cider

Detta tycker jag är sexigt: rumpor!  

När gjorde du senast något riktigt dumt: i fredags..

Saknar du någon just nu: aa tyvärr..

Vad ska man göra för att få dig irriterad: fråga om jag är irriterad -.-

Någon jag stör mig på: Isac

Intressen: dansa, flumma, va med kompisar osvosv...

Senaste person du ringde: Angelica

Senaste person som ringde dig: Vanessa

Vad drack du senast: te

Vill du ha barn: japp

Längtar du till din nästa födelsedag: ja, bara 8 månader kvar, taggaaaaa!!

Har rakat dina ben någon gång: hahah ja? 

Är du sugen på något nu: jaa! glass, choklad och lite mera te skulle ju inte skada hihi

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga, det är ju fett äckligt

Använder du hudkräm: ja

Attraheras du av män med skägg: finns vissa snygga, men inte så att jag tänder på alla precis haha

Micro-pop eller poppa själv: poppa själv

Brukar du baka: yes, är värsta bagarn

Röstade du i det senaste valet: nej, får inte och är inte ens lite intresserad..

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, eller det finns vissa saker som kan bli bättre, men jag är lycklig!

Vilken låt lyssnade du senast på: domino med Jessie J.

Har någon annan sovit i din säng inatt: nej inte vad jag vet  

Vad tycker du är äckligt: spindlar! usch får panik när jag ser en :(

Har du pengar på mobilen: Jaaaaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards